Tommy Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Får vel si det igjen Arne, lekker tralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Det var en utrolig grom E61. Syns den leppa gjorde seg bra på bilen og felgene var perfekte til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Meget fin bil, har ikke mer å si jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 BRUTALT :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 BRUTAL familietraktor! Mange som må se seg slått av den ut fra lyskrysset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Her er litt flere bilder av bilen, tatt rett etter eg hentet den fra DrWax i Sandnes. De måtte ha 2 dager med rubbing og polering før de var fornøyd. Den var ganske slitt i lakken. Er ihvertfall STORfornøyd med resultatet. De bruker bare swissvax produkter. Legger ut noen bilder av bilen med noen andre hjul eg har også. 9x20 BBS RX hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Sykt rå E61 og den skinner jo i kapp med sola etter poleringen. Jeg hadde jo sett den endel lavere, spesielt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ja, den skal ned 15mm bak. Det gjør eg bare med å programmere den på nivåreguleringen. Skulle fått den litt lavere foran også men siden kona bruker den mye så tør eg ikke. Ser for meg karbonbiter sprute rundt bilen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Nydelig familierakett Likte den klart bedre uten de sorte felgene. De forsvinner helt på en mørk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hvilke dekk har du på bilen Arne? Er de å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Du har en meget pen E61, Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Nydelig e61. Der har du ultimat familie bil ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 må jo IKKE senke den bak da! Biler er penest når dem stuper litt, slik som den er..men men, synes ikke hengerumpe er spesielt pent, verken når det gjelder damer eller biler. MEN: usedvanlig flott bil dette her, med 100% riktig motor, kunne tenkt meg en sånn som bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 den var nice, drømme familie bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 blir gal av mesunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå