catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 http://www.folkebladet.no/nyheter/article245611.ece Les Les Les Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hvordan kan de beslaglegge et førerkort til en som ikke har førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 de tok lappen min.. .det er jeg som eier bilen... den ble stjålet i natt når jeg sov... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Aaaa.... er to forskjellige personer det er snakk om ja... håper det ordner seg for deg da.... kjenner du han som stjal bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Trist sak det der! Menneh... Hvorfor tok de lappen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 nei.. jeg hadde fest... å sovna kl 4 i går... bestekompisen min satt på.. drita full... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 mistanke til medvirkning..... de tror at jeg viste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Vel, sålenge kompisene done er kompiser nok til å si at de bare tok bilen så skal det gå greit... ... Men i slike situasjoner så kan man bli litt egoistiske for å redde sitt eget skinn. Håper i allfall at alt ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ok. Men det burde vel ordne seg for din del da. Bare du ikke har gitt nøklene til noen av de som brukte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 tja, jeg har mista lappen i 30dag for å sove Ganske ille.. kan ikke sove en gang uten å miste lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 nei.. jeg hadde fest... å sovna kl 4 i går... bestekompisen min satt på.. drita full...Sorry ass, men Bestekompis?? Burde da ikke tjuvlåne biler til kompiser sånn, men skjønner selvfølgelig at det er veldig kjedelig for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 nøklene mine lå i vinduet i stua jeg glemte de når jeg gikk å la meg... har fan ikke ord... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Leit ass, hadde klikka fullstendig... Men er ikke lett å huske på nøkler osv, om man er så full at man legger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 tja.. skal vel i avhør i morra må få igjen lappen min... det er ALT for meg... kjører altid pent, altid på meg belte, ALDRI kjørt for fort eller noe som helst :( HATER bare POLITIET!! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Altså... du ligger og sover ut rusen etter en fest hjemme hos deg selv mens noen du kaller venner i fylla stjeler din bil og kjører avgårde. Dette er din påstand. Deretter kommer politiet hjem til deg fordi det er din bil og beslaglegger ditt førerkort. Dette er politiets reaksjon. Umiddelbart kan mye tyde på at den eneste måten du hurtig kan få tilbake lappen på er å anmelde dine venner som stjal bilen til politiet for tyveri av din bil. Hvis denne historien er korrekt ville jeg ha funnet meg noen nye venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg