Gå til innhold

Promille kjøring..

catos88
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ting i den saken her,det er IKKE din byrde å bevise din uskyld,men sånn jeg kjenner snut og rettsvesen,så konspirerer dem om å ta alle førerkort dem klarer å ta.

Begrunnelse:hvis man ikke samtykker på førerkort beslag,så kan snuten holde det i 3 uker,før dem må ha rettens kjennelse.

Hvis de får rettens kjennelse,så kan retten bruke opptil 3 måneder før de må avgjøre saken din.

Pluss at ditt første rettsmøte gjerne lar vente på seg 1-1.5mnd etter at politiets frist har gått ut da.

Dvs 3uker,pluss 1 mnd(for å være snill),pluss 3 mnd før rettsak kommer opp=ca 5mnd.

Dette vil si at:du trenger ikke å ha gjort en flue fortred,men kan alikevel bli 5 mnd uten lappen,og ikke innbill deg at du får så mye som en unnskyldning for at de feks tar fra deg jobb,og gjør hverdagen din totalt ulevlig.

Det eneste de gjør er å koser seg over at de har fått straffet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting i den saken her,det er IKKE din byrde å bevise din uskyld,men sånn jeg kjenner snut og rettsvesen,så konspirerer dem om å ta alle førerkort dem klarer å ta.

Begrunnelse:hvis man ikke samtykker på førerkort beslag,så kan snuten holde det i 3 uker,før dem må ha rettens kjennelse.

Hvis de får rettens kjennelse,så kan retten bruke opptil 3 måneder før de må avgjøre saken din.

Pluss at ditt første rettsmøte gjerne lar vente på seg 1-1.5mnd etter at politiets frist har gått ut da.

Dvs 3uker,pluss 1 mnd(for å være snill),pluss 3 mnd før rettsak kommer opp=ca 5mnd.

Dette vil si at:du trenger ikke å ha gjort en flue fortred,men kan alikevel bli 5 mnd uten lappen,og ikke innbill deg at du får så mye som en unnskyldning for at de feks tar fra deg jobb,og gjør hverdagen din totalt ulevlig.

Det eneste de gjør er å koser seg over at de har fått straffet noe.

det er ikke kødd!. jeg har ikke gjort noe som helst. vi hadde fest, ja... jeg glemte nøklene mine i vinduet, JA men der pleier de hele tiden å ligge. når jeg kommer hjem så legger jeg de der hele tiden... det gjør jeg helt automatisk uten å tenke på det.. :( rundt 4 sovnet jeg. å etter det har noen av de som var der tatt nøklene mine... jeg ble vekket av at det sto en politi mann ved senga mi tilig idag... jeg forklarte meg, å like vel tar de lappen min for noe jeg ikke har gjort... Trond Amundsen har sagt til lokat avisen at bileieren(MEG) Lånte UT Bilen! :( Dette ER overhode ikke Sant :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. 5politibiler etter seg? Hørte kompisen din prøvde og løpe fra politiet også :roll: Bra jenta som satt på ikke skadet seg.

Hmm.. Han som kjørte og ble tatt, har hørt at han har lånt bilen flere ganger. Og at du bor med han? Du hadde heller ikke fest.. Du var jo ute og råna du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. 5politibiler etter seg? Hørte kompisen din prøvde og løpe fra politiet også :roll: Bra jenta som satt på ikke skadet seg.

Hmm.. Han som kjørte og ble tatt, har hørt at han har lånt bilen flere ganger. Og at du bor med han? Du hadde heller ikke fest.. Du var jo ute og råna du!

Vi hadde etterpåfest :wink: å NEI han ar aldri lånt bilen flere gangaer... å hvem i hælvete har du fått høre der fra lissom`??? ja vi bor sammen vi har et hus som vi betaler 50/50 :) åja jeg råna fra til folka kom ut fra utestedene å letet etter fest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag : - vært i kontakt med advokat,

- finni ut åssen prosidyre jeg skal gjøre.. osv osv...

- Anmelt de 2 som stjal nøklene mine, sant med kjøretøyet mitt Uten Min tilatelse

i Morra (Tirsdag) Skal i avhør. å vis jeg ikke får lappen igjen, så Blir det Rettsak. Hilsen min Snille Advokat :D GLEDER MEG!!

- Anmelle de 3 politifolka som sto på soverommet mitt. Noe som DE overhode ikke har lov til!

- Anmelle Trond Amunsen for FALSK forklaring til Nordlys

- vis den forklaringen står i avisen i morra Så blir nordlys oxo anmelt for diskriminering :D:D SATAN EG GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og gå til avisen med din versjon om saken da?

Og lever en annmeldelse om forholdet selv.

Jeg har inntrykk av at lokalpresse ugjerne skriver kritisk om politiets arbeid. Husk at pressen er avhengige av en god kommunikasjonslinje til det lokale politiet, siden politiet ofte er pressens kilde til nyheter når store eller små ting inntreffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og gå til avisen med din versjon om saken da?

Og lever en annmeldelse om forholdet selv.

Jeg har inntrykk av at lokalpresse ugjerne skriver kritisk om politiets arbeid. Husk at pressen er avhengige av en god kommunikasjonslinje til det lokale politiet, siden politiet ofte er pressens kilde til nyheter når store eller små ting inntreffer.

Utelot med hensikt ordet "lokal" med tanke på det.

Ville tatt kontakt med en litt mer steds uavhengig avis og fremlagt alt i saken frem til nå på en seriøs og godt dokumentert måte, sånn for og få en viss peil på om det er stoff dem vil bruke.

Skulle dette være av intr. for en avis, så kan det kanskje være av intr. for den lokale sheriffen og høre om dine planer.

Mulig det kan være nok til at saken tar en litt annen vending i din favør, men det kan jo gå begge veier desverre.

Kan ikke annet gjøre enn og ønske deg lykke til desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort det rette ved å kontakte advokat. I en slik situasjon hadde jeg ikke åpnet kjeften min med et ord til politiet uten en advokat til stede. Politet er eksperter på å snakke hardt og fiske/lyve for å klemme fram ting som de kan ta deg på.

Først og fremst burde det kunne finnes bevis som vil styrke din sak. Telenors register vil kunne avdekke hvilken basestajon din mobiltelefon var tilknyttet i løpet av kvelden/natta, med mindre krasjen ikke skjedde rett rundt hushjørnet.

Hvis din "venn" har kjørt gjennom et overvåket område som f.eks gjennom en bensinstasjon, industriområde etc vil dette kunne brukes sterkt. Stå hardt på dine krav og krev en skikkelig granskning. Jo vrangere du er, jo større sjanse er det for at de ikke orker å styre mer, og henlegger saken mot deg.

Er han kompisen din real så tar han på seg det fulle ansvaret. Jeg skal la være å uttale meg om hva jeg syns om saker og ting, siden det ville endt i avliringer som ikke hører hjemme her. Å bo sammen med noen som har stjålet bilen din, fyllekjørt, krasja den og ikke tar på seg skylda?...."ok". :roll:

Hvis avisen har fått sine opplysninger fra Politiet (som betegnes som en sikker kilde) er det ikke de som skal halshogges, det er isåfall politiet. Så får du heller som sagt levere inn din versjon, med klar hentydning til at politiet spekulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde etterpåfest :wink: å NEI han ar aldri lånt bilen flere gangaer... å hvem i hælvete har du fått høre der fra lissom`??? ja vi bor sammen vi har et hus som vi betaler 50/50 :) åja jeg råna fra til folka kom ut fra utestedene å letet etter fest :P

Stian må skjerpe seg uansett. Du mener at jenta var med på og stjele nøkklene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian må skjerpe seg uansett. Du mener at jenta var med på og stjele nøkklene? :lol:

JA begge to er anmelt :) det er ikke mitt problem å finne ut hvem som stja eller hvem som kjørte... det er politiet sitt ;) jeg lå å sov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort det rette ved å kontakte advokat. I en slik situasjon hadde jeg ikke åpnet kjeften min med et ord til politiet uten en advokat til stede. Politet er eksperter på å snakke hardt og fiske/lyve for å klemme fram ting som de kan ta deg på.

Først og fremst burde det kunne finnes bevis som vil styrke din sak. Telenors register vil kunne avdekke hvilken basestajon din mobiltelefon var tilknyttet i løpet av kvelden/natta, med mindre krasjen ikke skjedde rett rundt hushjørnet.

Hvis din "venn" har kjørt gjennom et overvåket område som f.eks gjennom en bensinstasjon, industriområde etc vil dette kunne brukes sterkt. Stå hardt på dine krav og krev en skikkelig granskning. Jo vrangere du er, jo større sjanse er det for at de ikke orker å styre mer, og henlegger saken mot deg.

Er han kompisen din real så tar han på seg det fulle ansvaret. Jeg skal la være å uttale meg om hva jeg syns om saker og ting, siden det ville endt i avliringer som ikke hører hjemme her. Å bo sammen med noen som har stjålet bilen din, fyllekjørt, krasja den og ikke tar på seg skylda?...."ok". :roll:

Hvis avisen har fått sine opplysninger fra Politiet (som betegnes som en sikker kilde) er det ikke de som skal halshogges, det er isåfall politiet. Så får du heller som sagt levere inn din versjon, med klar hentydning til at politiet spekulerer.

Samtale loggen fra telenor er slettet :) (gode kontakter) :)

politiet har ikke noe bevis på at jeg ga nøkklene.. å de har heller ingen grunn til å lappen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...