PenguiN- Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 VEL det hadde ikke han jeg snakket med og ikke sa han noe om hvorfor jeg ble stoppet heller. merkelig, men, hagla er ladd og jeg har satt opp fugleskremsler til i natt ;P
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 trodde politiet måtte bruke godkjent uniform (ikke sivilklær) i slike sammenhenger jeg? de som er sivil som har stoppet meg oppgjennom har alltid hatt uniform på seg..
morteym Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Kanskje det er bestillingstyveri av noen som har lyst på en 2.0 motor Det er vel åpenbart at dette ikke er vanlig trafikksnut?
Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 En noe berykta A4 stv som stoppa alt og alle på sør/østlandet en stund så veldig sivil ut helt til blålysa kom på... Folka inni var kledd i olabukse og genser, så er ikke noe krav om uniform. Sikkert avhengig av enhet
Luftwaffel Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 De er vel plikta til å ha med seg Skiltet sitt(det de har rundt halsen), for å legitimere seg. Blir liksom ikke helt sivilpoliti med uniform på. Ang. den A4'en så er den djevelens verk... Den Mercedes C-Klassen som går her nede også..
The StigMeister Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 kan tænke mæ at pumpa gikk før fullt da du blei stoppa? Hehe..
MatsBuer Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 kan ringe en gammel kollega av meg som nå jobber som sivil politi i oslo. Høre hva han mener osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg sovi i bilen fremover.
MatsBuer Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 En noe berykta A4 stv som stoppa alt og alle på sør/østlandet en stund så veldig sivil ut helt til blålysa kom på... Folka inni var kledd i olabukse og genser, så er ikke noe krav om uniform. Sikkert avhengig av enhet Går en sort S6 stasjonsvogn rundt her nå. Så også her om dagen en sort Audi TT, den så sprell ny ut. Burde ikke være tung på gassen i sommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå