Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VEL det hadde ikke han jeg snakket med og ikke sa han noe om hvorfor jeg ble stoppet heller. merkelig, men, hagla er ladd og jeg har satt opp fugleskremsler til i natt ;P

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

trodde politiet måtte bruke godkjent uniform (ikke sivilklær) i slike sammenhenger jeg?

de som er sivil som har stoppet meg oppgjennom har alltid hatt uniform på seg..

Skrevet

En noe berykta A4 stv som stoppa alt og alle på sør/østlandet en stund så veldig sivil ut helt til blålysa kom på... Folka inni var kledd i olabukse og genser, så er ikke noe krav om uniform. Sikkert avhengig av enhet :wink:

Skrevet

De er vel plikta til å ha med seg Skiltet sitt(det de har rundt halsen), for å legitimere seg.

Blir liksom ikke helt sivilpoliti med uniform på. :P

Ang. den A4'en så er den djevelens verk... Den Mercedes C-Klassen som går her nede også..

Skrevet
En noe berykta A4 stv som stoppa alt og alle på sør/østlandet en stund så veldig sivil ut helt til blålysa kom på... Folka inni var kledd i olabukse og genser, så er ikke noe krav om uniform. Sikkert avhengig av enhet :wink:

Går en sort S6 stasjonsvogn rundt her nå. Så også her om dagen en sort Audi TT, den så sprell ny ut. Burde ikke være tung på gassen i sommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...