Z1 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hmmmm fine dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 holder på å maile med bmautosport da jeg har funnet noen felger jeg skal kjøpe der, men han påstår at han må ha personnummeret mitt...? Etter som eg har forstått så skal eg no ikkje gi det ut til kem som helst.. Noen som har bestillt der før som har erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Han må ha personnr, noe med tollklarering og styr. Jeg sendte den i alle fall, fikk ikke noe trøbbel med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Han må ha personnr, noe med tollklarering og styr. Jeg sendte den i alle fall, fikk ikke noe trøbbel med det. Okei. Då e det bare å bestille då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Jævlig snodig at han skal ha personnr, aldri opplevd det tidligere. Hverken når man betaler med kort eller manuel wire transfer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Jævlig snodig at han skal ha personnr, aldri opplevd det tidligere. Hverken når man betaler med kort eller manuel wire transfer... Nei samme her, men har hørt litt rundt med folk som har bestilt hos han og alle har måttet gi det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Han trenger antagelig personnr for å kunne trekke fra britisk VAT. Jeg bestilte fire felger derifra 27. Januar. De kom til Haugesund 3. Februar, så leveringstiden er det ingenting å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Han trenger antagelig personnr for å kunne trekke fra britisk VAT.Jeg bestilte fire felger derifra 27. Januar. De kom til Haugesund 3. Februar, så leveringstiden er det ingenting å si på. Høres bra ut. ikkje det at det haster då, er jo lenge til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg og har handla derfra, rask levering og billige felger. Virket som kvaliteten var ok. Jeg betalte moms. F Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... 6aa72b3b64 Jeg kjøpte disse der fra bra service ,rask levering ,han trakk fra engelsk moms, Kan selges om jeg får en bra pris. Har aldri vert montert på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg og har handla derfra, rask levering og billige felger. Virket som kvaliteten var ok. Jeg betalte moms.F Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Sånn ca kor mye kom momsen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Momsen er enkel å regne ut, omgjør beløpet (inkl. frakt) til NOK og ta opp kalkulatoren din og regn ut. F.eks 5000 + 25% = 6250, da kommer momsen på 1250 kr hvis beløpet er 5000 kr. Valutakalkulator: http://www.aftenposten.no/reise/article2194361.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Det var jo lett å regne ut ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Han trenger antagelig personnr for å kunne trekke fra britisk VAT.Jeg bestilte fire felger derifra 27. Januar. De kom til Haugesund 3. Februar, så leveringstiden er det ingenting å si på. Hmm.... VAT er vel samme prosedyre i alle EU land? Handla nyss fra Tyskland, null problem å få trukket fra VAT uten å oppgi noe personalia foruten navn og adresse. Å oppgi personnummer over ukryptert e-mail er uggent. Det er kanskje første bud med bruk av e-post -ALDRI oppgi sensitiv info. Et lite script med ordene "social security", "ID" og vips... badguysene sitter med en liste så lang som et vondt år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå