Gå til innhold

Bestille fra BM autosport UK.. Bra service?

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 year later...
  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

holder på å maile med bmautosport da jeg har funnet noen felger jeg skal kjøpe der, men han påstår at han må ha personnummeret mitt...? Etter som eg har forstått så skal eg no ikkje gi det ut til kem som helst.. Noen som har bestillt der før som har erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig snodig at han skal ha personnr, aldri opplevd det tidligere. Hverken når man betaler med kort eller manuel wire transfer...

Nei samme her, men har hørt litt rundt med folk som har bestilt hos han og alle har måttet gi det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger antagelig personnr for å kunne trekke fra britisk VAT.

Jeg bestilte fire felger derifra 27. Januar. De kom til Haugesund 3. Februar, så leveringstiden er det ingenting å si på. ;)

Høres bra ut. ikkje det at det haster då, er jo lenge til våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger antagelig personnr for å kunne trekke fra britisk VAT.

Jeg bestilte fire felger derifra 27. Januar. De kom til Haugesund 3. Februar, så leveringstiden er det ingenting å si på. ;)

Hmm.... VAT er vel samme prosedyre i alle EU land? Handla nyss fra Tyskland, null problem å få trukket fra VAT uten å oppgi noe personalia foruten navn og adresse.

Å oppgi personnummer over ukryptert e-mail er uggent. Det er kanskje første bud med bruk av e-post -ALDRI oppgi sensitiv info.

Et lite script med ordene "social security", "ID" og vips... badguysene sitter med en liste så lang som et vondt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...