maritaj Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 lakk alt..ser litt kebab aktig ut no,men når eg tenke ette so e jo du ein slek super rånar so da ska det vel vera slek.. nei no e du heilt på jorde her;P kebab? hah! vil påstå det e stoooor forskjell mellom ein jalla styla e36 318i og ein sinnsjukt rå e46 m3!;P finst ikkje noke kebab med den der! og ja lennart... ve tru du har lagt liiiiitt peng i den no etterkvart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 bitte litt senk nå så er du ferdig nydelig bil må jeg si =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hvordan festet du den leppa på fangeren? lurer på å gå til innkjøp av en slik selv også, men kunne tenkt meg muligheten til å ta den av på vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Blei veldig bra dette Men for helheta sin skyld, så skulle du kansje fått tak i en annen bakrutesenker i carbon? Og kansje lakka antenna sort, da jeg ikke vet om man får tak i denne i carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ble perfekt look på M3'n! Det er EN ting jeg ville gjort, den diffusoren din bak synes jeg skal gå i et med bagasjelokket, som sagt min mening. Drit pent i hvertfall! Misunner deg denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Kan ikke gjøre det stort bedre enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Jævlig nice!!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 rått!! hvor har du kjøpt carbonfilmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 rått!! hvor har du kjøpt carbonfilmen? den handla eg på www.carmelon.com var jo dyr:) men lækkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Ble perfekt look på M3'n! Det er EN ting jeg ville gjort, den diffusoren din bak synes jeg skal gå i et med bagasjelokket, som sagt min mening. Drit pent i hvertfall! Misunner deg denne her! hey. kva meina du med gå eitt med bagasjeluka? lakkera lr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Blei veldig bra dette Men for helheta sin skyld, så skulle du kansje fått tak i en annen bakrutesenker i carbon? Og kansje lakka antenna sort, da jeg ikke vet om man får tak i denne i carbon? trur det e vanskli å fåtaki den antenna i carbon .. er jo Gps styret:) eg får leita:) den bakrutesenkaren kan ein fåtaki i carbon. har nok vurdert det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 lakk alt..ser litt kebab aktig ut no,men når eg tenke ette so e jo du ein slek super rånar so da ska det vel vera slek.. nei no e du heilt på jorde her;P kebab? hah! vil påstå det e stoooor forskjell mellom ein jalla styla e36 318i og ein sinnsjukt rå e46 m3!;P finst ikkje noke kebab med den der! og ja lennart... ve tru du har lagt liiiiitt peng i den no etterkvart;) you go girl:) vil nok ikkje sei detta er noko kebab sjøl.. fort det blir litt penger i sånt:) gleda meg til treff å sånt eg no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 da har eg bestemt meg for å lakkere panser, diffuser,bakluka.. delvis lakkering. for å få ein bedre look. ser litt meir proff ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 har bestilt H&R senke fjøre. 30mm framme å 20m bak.. håper det blir nok.. bilen skal brukast å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 har fått eit par bilde ifra lakkhallen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå