boost Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 hey ja eg var ein tur til drammen for bror min bor der:) so eg skal sikkert bort igjen der snart. eg skulle forlenga endestussane mine.. men når eg kom til svenseneksos so sa dei emm har ikkje tid å få fixa det idag. mangla folk++ større jobb enn antatt. so eg vart jævla skuffa.. kjørt den omvegen. å når eg hadde kontakt med han ein time før eg tok av å ned til drammen.. da kunne han ha sagt han mangla folk.!! ja ein bør nesten sjå bilen på nært:) fekk masse skryt av den på rudskogen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 ivrig ska sende deg litt info eg om skylinen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Syk bil, ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 HOT BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Minst like rå i virkeligheten som på bilder denna her. Heilt sinnsyk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Som jeg har sagt før, norges råeste e46 M3! Dette er jo bare et smykke! Utrolig nydelig, fet og gjennomført bil! DAAAMN og jeg elsker denne her! <3 * Eneste pirkepirk.. mangler "3" tallet på bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Minst like rå i virkeligheten som på bilder denna her. Heilt sinnsyk bil! Råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Rå bil ja, liker det panseret veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 tusen takk.. .bra at dikka liker bilen:) er kjempe fornøyd sjøl å no:) tja kansje eg skulle hatt M3 men likte berre å ha M å mangen som såg bilen på Gatebil da? skulle ha kommet bort til meg.. vore gøy å møtt folk ifra Bimmers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ja, jeg så den bakfra, trodde ikke at det var din ved første øyekast.. Angrer sykt på at jeg ikke gikk bort og så skikkelig på den, da hadde jeg kjent den igjen. Menne, du skal vel på Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 litt usikker på om eg skal på våler treffet:) men bmwccn på våler til høsten kan kansje friste litt å viss det ikkje er noen bmw treff før so:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Når i Høst er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå