Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns bilen er generelt fæl, men kan tenke meg at den er helt skamrå å kjøre da :D Tror du glemmer utseendet på under 4 sekunder i den bilen bak rattet ;)

Skrevet
Spottet en kul bil på veien i går. Tok ikke bilde, men er samme bil som var inne på jobben for sjekk etter mange prøvekjøringer for diverse bilblader osv.

Er en drøy meter fra registeret på motoren og frem til skiltet i fronten. :P Sikkert syk vektfordeling.

Mercedes-Benz SLS AMG er absolutt en imponerende bil. Vektfordelingen er 47:53 (hhv. foran og bak)... de fleste BMW modellene har faktisk en bedre vektfordeling.

http://www.automotorsport.se/tv/?m=20775

Skrevet

En sånn en møtte jeg faktisk i Heggedal her om dagen, holdt på å dra av veien.. Rimelig sikker på at det var en av de engelskbygde Countach-kitcar replicaene da, men faen så fett det karrosseriet er allikevel! :D

Skrevet
Vil du fortelle meg hva en scagliatti f430 er? :roll: Eneste ferrarien jeg vet om i de senere år som har fått Scaglietti -betegnelsen er 612..

faen, trudde jeg rakk å endre det før noen leste det :lol:

men apropos countach:

[-o<

Beste supersportsbilen som er laget er Nissan Skyline GT-R r35, forut for sin tid kort fortalt. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...