Deep Dish Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hehehe, sant nok.. Men tror det er lite Force i en 100NX.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Så denne utenfor Bilxtra i Ski: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Er det ikke den E34'en der som har en turbomatet S38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Mener jeg så den på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 S38B38 turbo ja. Eieren er (var) her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Så en grisetøff E46 M3 i Vika i Oslo på torsdag. Kameleonlakka, laaav med svære felger og CSL luke. Så ikke hvem som kjørte, sto utenfor BK. Den står alltid utenfor burgerking på national...Er en kompis av meg sin...original csl...men uten csl fangern foran siden han ville ha tåkelys...kameleon lakk i gull som hovedfarge...20toms felger med veldig grei kant foran og bak...masse karbon i motorrom og interiør...hmmmm... Hahaha, orginal CSL ja Denne bilen har jo både dritfæle felger og helt gærn lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Det var E30'n i bakgrunnen du siktet til sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 http://images.bimmers.no/files/xk172fuzxmudv283zlna.jpg Det var E30'n i bakgrunnen du siktet til sant? haha, ifølge signaturen til wicky125 tviler jeg litt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Var derfor jeg kommenterte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 den oransje og svarte bilen var feit! høtt e re fe no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Toyota Aristo tror jeg. Og her er den andre: http://beeoneoneoh.wordpress.com/2009/0 ... -fairlady/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Fikk øye på denne her om dagen: Ikke hver dag man ser noe sånt her oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Fikk øye på denne her om dagen: Ikke hver dag man ser noe sånt her oppe Går en på Stokmarknes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Jeg lå bak den nye F10'en i dag, en 525d. Var nyyydelig og se på første jeg har sett rullende ute i trafikken, bare sett de parkert utenfor Bavaria tideligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå