Wacman Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Heng på en wunderbaum med en liten bimmers-logo på? Mandag spottet jeg den nye Mercedes SLS på bensinstasjonen utenfor jobben her, rakk ikke å ta bilder før den spant avgårde, men steike,for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Denne fine AA registrerte Touringen står på Rørvik i Nord trøndelag, dette er egentlig den bilen som fikk meg til å like E39 Touring såpass mye at jeg kjøpte en selv, den står ved nabohuset til svigermora mi og jeg har sikla på den hver gang vi har vært på besøk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 SLS i Bygdøy Allé - veldig fin motorlyd DB9 på Bygdøy - kanskje enda finere motorlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Tom K: Er dama di så stygg at du begynte å sikle av den E39'n der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 møtte en hvit e46 med svart tak i drammen, jeg leste tråden til vedkommende i går, men husker ikke hvor jeg finner den igjen.. tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Tom K:Er dama di så stygg at du begynte å sikle av den E39'n der? nei ho er nok ikke det, men jeg var på jakt etter stasjonsvogn og jo oftere jeg så på E39 så fikk jeg mere og mere lyst på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Denne sto på utsiden av den lokale Kiwibutikken i dag, stor nok reklame ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Så SLS på søndag, svart en. Og en svart E30 M3 med gule lykter på ring3 ved tunellen under storokrysset igår ca. klokken 15.45. Hvem her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Spotta i Ålesund. Så meget fin ut på avstand! skulle gjerne titta nærmere, men stod parkert innpå et avsperret område. Noen her inne sin? FIkk desverre ikke et bedre bilde, måtte zoome inn..og det funker dårlig med mobil Har også sett en "mindre pen" sort e36 med no jalla sølv "fast and furious" opplegg på sidene..noen som har bilder av den? Og så spotta jeg denne M5´n på gardermoen Skiltet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Eirik: Jeg har også observert en sort e36 med hvite flamme(?) decals på siden, krom hjul- med spinners! LOL. Jeg vil se bilder av den. Var tilfeldig at jeg kom ut i svingen og kom bak den bilen. Følte meg ganske flau fordi den cruisa sakte og det så ut som vi var en bmw gjeng som råna i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 ......helgens spottings. En helt sinnsyk E60 M5 med custom eksos, heeelt sinnsyk, du kødder ikke med denne! Matra Maurena (3 seters fransk liten sak) 550 Maranello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Likte det siste bilde jeg, der man ser hekken på Z3'n din ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 haha, syk m5 du spotta der ja! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 tenk å emblemstyle en E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 tenk å emblemstyle en E60 Har faktisk sett et par E60 i Oslo som har frustrert meg veldig mye. Man må virkelig "til verks" for å skjønne om det er ekte vare eller fake, om bilen ikke gir gass og du faktisk hører V10 lyden som er langt hissigere og mektigere enn R6ene. Du har jo t.o.m. E60er som bytter sidepanelene foran til M5 paneler med den signaturgrillen med M5-emblemet på! Så man må sjekke eksosanlegg, bakfanger, frontfanger, spoiler på bakluka, sidespeila, girkula/interiør/instrumentene, evt. felgene (tror det var alt)... Skjønner absolutt IKKE vitsen i å bruke penger på sånt... Her sier jeg som amerikanere flest: Har du lyst på en M5, så jobber du deg mot en, og ikke fremstår som fake douchbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå