Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Denne fine AA registrerte Touringen står på Rørvik i Nord trøndelag, dette er egentlig den bilen som fikk meg til å like E39 Touring såpass mye at jeg kjøpte en selv, den står ved nabohuset til svigermora mi og jeg har sikla på den hver gang vi har vært på besøk hehe

kly8b6dfcew77r3mu0zj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom K:

Er dama di så stygg at du begynte å sikle av den E39'n der? :roll::lol:

nei ho er nok ikke det, men jeg var på jakt etter stasjonsvogn og jo oftere jeg så på E39 så fikk jeg mere og mere lyst på en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta i Ålesund. Så meget fin ut på avstand! skulle gjerne titta nærmere, men stod parkert innpå et avsperret område. Noen her inne sin? :)

FIkk desverre ikke et bedre bilde, måtte zoome inn..og det funker dårlig med mobil :P

e13qrx6xlp8ukrip37w9.jpg

Har også sett en "mindre pen" sort e36 med no jalla sølv "fast and furious" opplegg på sidene..noen som har bilder av den?

Og så spotta jeg denne M5´n på gardermoen :D

Skiltet <3

u664s96cx6rkjjjz2mgi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik: Jeg har også observert en sort e36 med hvite flamme(?) decals på siden, krom hjul- med spinners! LOL. Jeg vil se bilder av den. Var tilfeldig at jeg kom ut i svingen og kom bak den bilen. Følte meg ganske flau fordi den cruisa sakte og det så ut som vi var en bmw gjeng som råna i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk å emblemstyle en E60 #-o

Har faktisk sett et par E60 i Oslo som har frustrert meg veldig mye. Man må virkelig "til verks" for å skjønne om det er ekte vare eller fake, om bilen ikke gir gass og du faktisk hører V10 lyden som er langt hissigere og mektigere enn R6ene. Du har jo t.o.m. E60er som bytter sidepanelene foran til M5 paneler med den signaturgrillen med M5-emblemet på!

Så man må sjekke eksosanlegg, bakfanger, frontfanger, spoiler på bakluka, sidespeila, girkula/interiør/instrumentene, evt. felgene (tror det var alt)...

Skjønner absolutt IKKE vitsen i å bruke penger på sånt... Her sier jeg som amerikanere flest: Har du lyst på en M5, så jobber du deg mot en, og ikke fremstår som fake douchbag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...