Markus E30 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Må vel være verdt en del disse traktorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Har sett den e36en selv. Kjenner eieren.Han er en familiefar på noen å 40 år vil jeg tippe (gikk i samme klasse som sønnen). Bilen var rød for noen måneder siden, og han har nå lakkert bilen sort som vi ser. Men når man åpner opp dørene på bilen, ser man med en gang at den er opprinnelig rød. Bilen bråker noe jæævelig også. haha. Ler hver gang jeg ser den. Ja, så den stod parkert ved huset nederst på vadrette når den var rød. Det huset som var falleferdig som de pusser opp nå.. Bor han der? Eller? Uffda, stakkars familie som må sitte på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Nei, de har et rekkehus på Gulset. Ravnåsen tror jeg det heter. Men kanskje de har kjøpt seg hus også? er ikke helt sikker. De hadde en grønn e34 før også. Med "M5-gjeller" på sidene å greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Rykter om en gammel Porsche i en låve førte meg til denne: har vært med på å restaurere en slik porsche traktor for mange år siden. mener å huske at den hadde en 2 sylindret 2-takter på 22hk. dog mange år siden så jeg skal ikke si det sikkert. ang. emblemstyling/M5 styling, Skørter/interiør = en penere bil M5/M3 emblem på f.eks 316/520 = M-bil wannabe/pretender --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Synes gamle traktorer fantastiske i sin enkehet, så sleng gjerne ut noen bilder av traktorene i Skjåk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ang emblemstyling så er jeg enig i at det blir for dumt og sette på et M3 emblem på en 316, men hvis bilen har originalt M utstyr som M tech understell, M ratt og div så synes jeg at det er ok og sette på en M logo, men da selvfølgelig uten 5 tall eller 3 tall, M logoen representerer jo bare BMW`s motorsport avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 M-logo er jeg alltid med på, om du har mange M-biter på bilen din (da gjerne også biter som forbedrer kjøreopplevelsen). Men M3 og M5 merker på biler som ikke er det, er litt taper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Matt svart Audi R8 og matt svart Jaguar XK i Oslo. Ser ut som en ny trend detta! For treig til å fiske opp iPhone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Synes gamle traktorer fantastiske i sin enkehet, så sleng gjerne ut noen bilder av traktorene i Skjåk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Haha, utrolig mange kule traktorer..... Når jeg engang flytter bittelitt ut av byen skal jeg helt klart ha en gammel traktor - muligens som et "kunstverk" i stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Samme her På gården jeg vokste opp på har vi hatt flere veteraner, 3-4 david brown cropmaster og 3 fordson major, samt en volvo bm400 buster med halvbelter, artige maskiner Så jeg drømmer om et lite småbruk, med en gammal traktor i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Vi har 8 eller 9 traktorer stående på låven Har en dønn strøken David Brown fra 32 tror jeg det var, legger ut bilder av de her i marra efta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 hoho.. argeste rattakselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 ser noe spinkelt ut i grunn På fjesboka mi ligger det forresten endel info om dem om noen er nyskjerrige. http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 0426746799 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 E30 M3 Cab på svinesund, Norskregistrert og i veldig bra stand! Bilen hadde ikke den klassiske M3 vingen, men en litt mindre versjon. Ble bilen egentlig levert med spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå