316 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 er det en jente??daaaamn...ekkelt.... Synes du jenter er ekkelt, wicky? Æsj, din homse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Nei...jenter er ikke ekle...DEN "JENTA" DER VAR EKKEL...men igjen...du liker vel "manndige" kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Skjerp deg litt nå er du snill, begynner faktisk å bli dritlei av at du er ute etter meg uansett samme faen hva jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 hehehehe greit dude og nei..er ikke ute etter det mann!just making a joke Men du må innrømme at den personen på bildet ikke var no særlig attraktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Nei, hu var ikke akkurat dritlekker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 da er vi enige tror egentlig at hun lekker..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Fargen på bilen var jo digg da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Her er noe av det jeg spotta i Golden Sands, Bulgaria. Den choppern var han som tattoverte meg å kjerringa sin. Knallrå sykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 For et bakdekk på den chopperen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Ikke at jeg synes denne 5 serien er noe veldig fin, men grelle felger på denne gjorde det ikke akkurat bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 er visst ganske dyre felger...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Spottet denne når jeg var i Flom en tur for ett par uker siden, tror den er finsk? Lånte meg denne for turen til Flom, tilhører faktisk mor mi, 325ia: Også var det denne: En nabo med X har gjort det stort syns jeg.... Også sist en Supra som en kompis har handla: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Ikke at jeg synes denne 5 serien er noe veldig fin, men grelle felger på denne gjorde det ikke akkurat bedre utrolig at noen kan ødelegge en så flott bil med å sette på så stygge felger, om de er dyre spiller vel ikke noen rolle når de ikke passer bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Han naboen din med "X5" har jo også en X3, men lite kult med quattro merke fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå