Sjøbuse Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic. Så denne på gatebil på rudskogen på søndag, NYDELIGE felger hvor sto denne? så bare de 2 E38 alpinaene jeg. en svart 5,7 og en blå 6,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Denne kom jeg over i Langesund i dag. Har sett den tidligere i Porsgrunn for ett par år siden. Alpina B12 5.7 Switch-Tronic. Så denne på gatebil på rudskogen på søndag, NYDELIGE felger hvor sto denne? så bare de 2 E38 alpinaene jeg. en svart 5,7 og en blå 6,0 Så den når vi tassa nedover igjen til bilen. Sto inne ett sted, men husker ikke hvor. Sammen med flere andre bimmere ihvertfall (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Var en utrolig snasen E24* uttafor elgstua på Elverum i dag Diiiiiiiiigg Denne står til salgs hos konghelle bil nå, veldig lyst på den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Den var bare utrolig deilig, om den er så bra som den så ut hadde jeg kjørt på...Makan<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Siste ukers interessante jeg har på kamera: Elendig bilde, men denne bilen er strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 laget ikke alpina kun noe av E46 sedan og ikke av coupe da? Niks, de laget av alle karosseriene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 99 modell Peterbilt, ble stor ved siden av MR2`n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Under middagen tidligere i ettermiddag, kom det en lyseblå Porsche 356c forbi (vi kan se veien fra huset). Som sagt før så synes jeg dette er fantastiske biler. Vet noen hvor mange det er av dem i landet (jeg har sett to ganske nylig nå)? Mon tro om det ikke var denne jeg så (se i banneren over siden): http://www.mamut.net/porsche356klubben/default.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Skulle vaske bilen på lørdag, kastet meg utpå ringveien og hadde vinduet oppe i tunellen, hørte en litt hissigere lyd baki tunellen.. Ser noen lavtsittende xenonlykter og skjønte fort at dette ikke var en japse eller noe Erta han litt og skulle leke da, lot han komme opp på siden også la bilen foran han seg inn og fytti helvete som disse bilene går Stakkars felgen hans Må nesten dele dette bildet med dere også Jeg spotta det jo tross alt sprø felg! haha... og to ganger fin hekk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 sattan....hadde blitt bra med en hekkspolier på tenker jeg anyway så spottet jeg to skuter idag denne corvetten er bare rålekker. har grådig lyst på en slik en eller så traff jeg på en M6 utenfor jæger kokstad i bergen ...jeg tok på rumpa dens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 sprø felg! haha... og to ganger fin hekk ^^ Ikke sant Aldri brukt så lang tid i butikken før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Under middagen tidligere i ettermiddag, kom det en lyseblå Porsche 356c forbi (vi kan se veien fra huset). Som sagt før så synes jeg dette er fantastiske biler. Vet noen hvor mange det er av dem i landet (jeg har sett to ganske nylig nå)? Du vet vel ikke hvor man kan finne sånne tegninger av andre biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe ^^ ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Du vet vel ikke hvor man kan finne sånne tegninger av andre biler? Her er det en del forskjellige typer: http://www.cartype.com/page.cfm?id=2950 Om du søker "car cutaway" og modellen du er ute etter, så burde du ha gode muligheter for å finne noe. ... Og her vises det hvordan man kan lage noe slikt selv: http://www.khulsey.com/demo_howto_car.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå