bcRichard Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Å det sier han som kjører en 7'er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Spotta en sort Camaro tidligere. På prøveskilter. Må si det var en nydelig bil D: Jepp, det er bil det. Traff bil/eier på Goberg nå i ettermiddag. Måtte prøvesitte i den, aaah for noen seter. Se der ja.. Da var det bilen din jeg så da Hehe! NYDELIG bil! Herreguuud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Alfa 75 med urquattro/Delta Integrale bredding. Spottet også en 911 GT2 RS i Oslo med eksportskilt - fikk desverre ikke knipset den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Å det sier han som kjører en 7'er!! haha...ja sier det as ....men er jo sant...den bilen er ENORM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 På første bilde ser dere litt av fronten på bimmern min, og for å si det sånn... når jeg kjørte opp i fronten på Camaroen kunne den ha "spist meg". Da virket E34'n liten og stusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 må være kjipt å bo på island...hmmm... Hva som skal være så kjipt med å bo der? Jeg er fra Island og jeg må si at bilkulturen der er helt sykt bra! Klart det er et lite land og at mengden med kule biler er jo mye mindre enn her og i andre land men ratioen for kule biler/vanlige biler/ricers er helt klart i favør for Island i forhold til andre land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Selv oppfatta jeg det som ironisk fra wicky sin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Godt mulig det var det, om det er slik så beklager jeg selv om det var ikke noe slemt om wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Spotta en sort Camaro tidligere. På prøveskilter. Må si det var en nydelig bil D: Jepp, det er bil det. Traff bil/eier på Goberg nå i ettermiddag. Måtte prøvesitte i den, aaah for noen seter. Var på jobben her om dagen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Var nok ett snev av ironi der ja...digger "Monster"truck suvene dere har der men må være litt teit å ikke kunne ta seg en kjøretur nedover europa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Camaro er rå bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Var nok ett snev av ironi der ja...digger "Monster"truck suvene dere har der men må være litt teit å ikke kunne ta seg en kjøretur nedover europa.... Hehe, ja det er jo noe vi nordmenn gjør ihvertfall en gang pr mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Eller kjøre til svinesund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Det går flere Islandsk regga Landcruisere her pga alle Islendingene som har flytta hit. Den ene er svart med 22 tommers blingfelger og kompressormata V8, går visst ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Det er ingen som ler av islendinger da lenger, Knut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå