wicky124 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hva er det man egentlig gjør på sånne små steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 knut_olestad: Hehehe... jeg kjenner meg faktisk igjen på ditt bilde og det tiltross for at jeg kun har vært en gang downtown Åndalsnes (da vi møtte deg). Lokalene til Raumarock ligger til høyre på bildet ikke sant?... De lå der ja, er flytta lenger opp til gamle postlokalet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Kom over denne i sentrum mens jeg var til lunsj.Kjørte forbi en del ganger før jeg fikk parkert og tatt bilde. http://images.bimmers.no/files/f51asdgj2ah6t9ow5hwr.jpg Det viste seg at bilen tilhørte bimmersmedlem Mjørgen. Bilen er en 73 modell 528, og den var overraskende bra, og Jørgen hadde planer for den HVIS det er den som sto til salgs i Trøndelag i evige tider, så var den iallefall for ca et år siden skikkelig rævva. Mailet litt med selger da den kunne være aktuell, spurte etter detaljbilder av forskjellige steder. Der var det rust, rust, rust, rust og rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 vet ikke hvor han skaffa den, men den i trøndelag har jeg sett selv. Kan neppe være samme bil, var ikke stort med rust som jeg kunne se i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Ser på bildene jeg har liggende på mailen nå. Er nok samme bil, iallefall samme skiltnr Og den ser iallefall på disse bildene jævlig ut. Fargeforskjeller overalt og masse rust. Håper paneler er byttet ut og sveiset, ikke bare sparkla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 hmm, det må jeg nevne for han!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Si han kan sende meg en PM med mailadresse, så sender jeg alle bildene jeg har av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Ingen stor "spot", men jeg fikk ta og se på den nye X3 Veldig vakker bil! Einn det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kunne jo lagt ut bildene også da... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 @316: Hehe... my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Spotta en BMW 1 serie, med E9X M3 motor. Hihi, den var frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Spotta en BMW 1 serie, med E9X M3 motor. Hihi, den var frisk. Hmm? Hvor? Var den norskregistrert? Hvordan så den ut? Går en 1-serie coupe her i Oslo som jeg syns er rå... Hissige motorsportfelger, racing livery i sort, fin senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Spotta en BMW 1 serie, med E9X M3 motor. Hihi, den var frisk. Hmm? Hvor? Var den norskregistrert? Hvordan så den ut? Går en 1-serie coupe her i Oslo som jeg syns er rå... Hissige motorsportfelger, racing livery i sort, fin senk... Går her i Skien : ) Norsk registrert ja : ) Kan laste opp film! 2 sek : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Spotta en BMW 1 serie, med E9X M3 motor. Hihi, den var frisk. Hmm? Hvor? Var den norskregistrert? Hvordan så den ut? Går en 1-serie coupe her i Oslo som jeg syns er rå... Hissige motorsportfelger, racing livery i sort, fin senk... Går her i Skien : ) Norsk registrert ja : ) Kan laste opp film! 2 sek : ) Dårlig kvalitet, da jeg satt med iPhonen i bilen og venta på gasspådrag. Men her er nå filmen : ) Er ikke en vanlig 1 serie motor i den hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 En sleeper det der! Alt er vel mulig med nok penger og kreativitet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå