Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Han som eier sølvfarga Evoen har jo Supra og 200sx i tillegg... fyren er jo 92modell i tillegg

Imponerende... Men det er begrenset hva en fulltidsjobb i 5 år fra du har fylt 13 år kan gi.

Det gir nok til å oppfylle bil-ønskene om du lar være å bruke opp pengene på røyk, snus, alkohol og annet tull.. Sparer du det du tjener, og jobber 12 timers dager hver dag så er det rart hva du kan få råd til.. ;) Men noe bank-hjelp må kanskje til om du skal ha alle.. Jeg har ikke brukt 1 kr på noen av de 3 delene, noen gang.. Brenner for motor og gjør det jeg kan for å oppnå det jeg ønsker.. Har vært veldig mange sene kvelder/netter og tidlig morgen, og lite fritid til tider.. Men som jeg ser pr. idag, så kunne jeg faktisk ha ofra litt for å hatt litt mer "sosial omkrets"..

Snakka med Kim nå?? :P

Fått noe tips ja..

EDIT!!

Evo 6 som er penest

Enig.. :)

Sølvfarga Evo ja, ser det er en 6'er, beste sort :)

Pappagutt han som har den med andre ord?

Hvis du er pappagutt når du har jobbet 12 timers dager fra fylte 13 år, og tjent alt selv og ikke fått 1 kr i spons så...!! Ikke faen at pappa/mamma etc har råd til å sponse noe sånt, når mamma ikke har jobb, og pappa er snekker, og jeg har 3 andre søsken som krever sitt..! INGEN her kan si noe om pappagutt, for jeg har ikke fått ei eneste krone i spons. Har faktisk betalt for at pappa skal være med å hente bil når han har vært med! Istedet for å ymse og spre, SPØRR!!! Men at de hjelper meg å skru en gang i blandt, det kan ingen nekte på.

Tomi makinen edition eller? :)

RS2, limited edition uten AYC Rævle, sperre differ fremme og bake ++

Han har vel faktisk tjent penga sine sjøl... Han har vel hatt fulltidsjobb siden han var sånn 13 år eller noe, mener jeg..

Sant det ja. ikke fått 1 kr i spons. Noen som følger med og har fornuft :) Men starta vell før jeg var 13, men ikke fast hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Bimmers' hittil mest over-besvarte innlegg! Godt gjort,med tanke på at du ikke har særlig mange så langt.

Flink gutt som har jobbet siden du var 13 ellerno' men for guds skyld da..

- Dette er en spotte/sikle på/snikfotografere-tråd. Ikke en hvor du skryter av at du er en liten guttunge som har jobbet lenge,mye og takket være at du bor hjemme gratis,har kunnet spare alle pengene for å kjøpe bil. :P

Vinkling av et tema kan gjøre litt av hvert med tonen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du om det, men bare for å legge til på innlegget ditt, bor hjemme ja, men ikke gratis.

Men nok om det.. Men følte bare for å svare..

Vel det er unødvendig å antyde slik dere gjorde da! Han gjorde bare rede for hvordan han jobber seg opp til dette. Dere startet en slik diskusjon, og nå får han avslutte! Ferdig med den saken.

Så akkurat her mener jeg at EVO-Ørjan har alt på sitt tørre!

Sant. ;) Takk for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke så lett å spørre om hva var pappa gutt eller ikke når han ikke var på forumet før nå og man ikke kjenner han ;) Så ingen grunn til å drepe noen for det :P

Men imponerende å jobbe seg opp slik må jeg si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan : Ja, var jo bare ett spørsmål :P Greit nok at det er mulig å spare seg opp såpass med penger om man virkelig går inn for det, men det er ikke noe folk flest gjør akkurat :)

En såpass ung fyr som du med så råe biler tyder jo på en typisk pappagutt, med unntak av deg, det ser du vell? :)

RÅ den Evo'n din ;) Satt på i en E34 touring som lå forran deg fra statoil (?) og mot fergekaia ett stykke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er få som ofrer alkohol og slikt for andre interesser.. Men hadde likt å sett han som hadde fått slike biler av foreldra.. hehe

Ja, er fornøyd med den.. Bytta den egentlig inn i supra'n, men supra er jo bare sommerbil.. og til slutt ble savnet så stort at jeg bare måtte kjøpe den tilbake.. gikk 3 mnd.. hehe..

Når var det? Stasjonsvogn..? ;) kjørte utrooolig sakte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo snakk om japanske plastraketter uansett,så denne diskusjonen burde vel fisle ut av seg selv,eller?

Flere sider med fjas om hvem som eier hvilke biler og hvordan de er kjøpt er da fullstendig irrelevante i en spottetråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er fornøyd med den.. Bytta den egentlig inn i supra'n, men supra er jo bare sommerbil.. og til slutt ble savnet så stort at jeg bare måtte kjøpe den tilbake.. gikk 3 mnd.. hehe..

Var det pga. Tore? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er få som ofrer alkohol og slikt for andre interesser.. Men hadde likt å sett han som hadde fått slike biler av foreldra.. hehe

Ja, er fornøyd med den.. Bytta den egentlig inn i supra'n, men supra er jo bare sommerbil.. og til slutt ble savnet så stort at jeg bare måtte kjøpe den tilbake.. gikk 3 mnd.. hehe..

Når var det? Stasjonsvogn..? ;) kjørte utrooolig sakte? :P

Stasjonsvogn ja, kjørte rolig å venta på ei ferge, såg du lå helt oppi ræva :P Mandags kvelden var det vell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...