espulus Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Spottet også en "M5" her om dagen, men da jeg parkerte ved siden av den, fant jeg ut at dette ikke var noe M5. Den var nokså gjennomført med tanke på detaljer, som M-ratt, innstegslister, skjermer med M5-emblem osv osv. Spottet også denne på et kjøpesenter! Sinnsykt rå lyd
powerfulglenn Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Har observert en sort/mørk blå E30 M3 optill flere ganger i larviks området i det siste, klin strøken med carbon vippen på vinga og greier er ikke den jeg tok bildet av idag i Larvik?
N.E.W. Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 En gammel Maserati Merak på E18 ved Høvik Rett etterpå, med 5 minutters mellomrom, spottet jeg en Aston Martin Rapide, og en UK registrert Aston Martin Cygnet (Toyota IQ)
[space] Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Den Porschen var strøken Strøken Mustang på Grünerløkka: Nye 640i Cab ved Ikea på Furuset: Så den kom på bak meg ved Lørenskog, men han lusekjørte, og det endte med at jeg måtte kjøre saktere og saktere, for at han skulle ta meg igjen og passere. Nydelig bil! Skikkelig tøff front!
spruddel Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hva i huleste skjer ved Ikea på Furuset med veien? Jobbet jo på Lørenskog over 1 år, men ikke kjørt der siden slutten av mai. Eller kjørte der for et par uker siden og da var det ikke noe veiarbeid der. Skal dette gjøres i fellesferien eller? For å unngå sinnsyke køer.. Vet hvertfall at jeg holder meg til Østre Aker om jeg skal oppover der nå
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Spotta en svart 1M coupe på Texburger igår! Et råskinn uten like!
[space] Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Så (og ikke minst hørte) ved 2 anledninger en lamborghini murcielago roadster i dag Rakk ikke få frem kameraet...
bcRichard Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Møtte en Audi R8 i selveste HARSTAD i dag! Sinnsykt kul bil, og ikke minst brei!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Spottet M3 GT på vei hjem fra jobb i går, lå bak den noen kilometer. Ikke ofte man ser en slik herlighet. Kvinnelig sjåfør også.
Eksos Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Om det var kvinnelig sjåfør, hvorfor kjørte du ikke etter? Once in a lifetime opportunity!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Om det var kvinnelig sjåfør, hvorfor kjørte du ikke etter? Once in a lifetime opportunity! Haha, ja du sier noe der.
M|Fjeld Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Om det var kvinnelig sjåfør, hvorfor kjørte du ikke etter? Once in a lifetime opportunity!
Eksos Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Sjangsen for at du møter på en dame i M3 GT igjen er nok ikke stor.. Hadde lett fulgt etter, uansett sivilstatus Kjedelig om hun kjører hjem til typen naturligvis, men ett hinder i vegbanen kan man nok komme seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå