bingo Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 så denne her i Etne idag, holdt på å kjøra av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 DAMN, den var bare rett og slett griselekker..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 stemmer det! hvitt skinn i den å på siden stod det F1 safety car å lyden i den bilen glemmer jeg aldri!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Noko av det råeste bmw har lagt.. Syk bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 stemmer det! hvitt skinn i den å på siden stod det F1 safety car Pussig å bruke en gammel Pv til det ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Faen så sykt deilig! Hvit bil er......digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 stemmer det! hvitt skinn i den å på siden stod det F1 safety car Pussig å bruke en gammel Pv til det ... Tenkte på det samme selv! Og Clerion, PV'n er vel mer kremgul enn hvit. Flott PV! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 stemmer det! hvitt skinn i den å på siden stod det F1 safety car Pussig å bruke en gammel Pv til det ... Tenkte på det samme selv! Og Clerion, PV'n er vel mer kremgul enn hvit. Flott PV! Ha ....ha =p Mor mi ville nok mest sansynlig lagt merke til den først faktisk =p Btw... "Spotta" denne her om dagen, prøvesatt, hørte på duren og kikka i alle kroker, morsan kikker på bil om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 så denne her i Etne idag, holdt på å kjøra av veien Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 jeg har ikke så god greie på dette her, men dere ser det kanskje på bilen men det stod HAMANN rundt omkring på bilen. jeg ønsker meg bare en ting til jul i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Går forbi denne på vei til kantina hver dag. Så... Noen her jeg spiser lunsj med uten å være klar over det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 så denne her i Etne idag, holdt på å kjøra av veien Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Denne står utafor her nå, 325i cab, slettes ikke verste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Noen her jeg møtte på vei inn til Ski overigår? 21-22 tiden. Var en azurblå E30. Så helt strøken ut. Møtte den i litt fart, den kjørte i retning Kråkstad. Fin bil! send meg PM om det var deg (følger ikke med i posten her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Var det noen her inne som ville gasse litt på Ring 3 rundt kl.01:50 i natt? Du kom ut på siden av meg fra Storo. Morsomt Edit: Spotta også denne bilen på Statoil Storo i dag morres- en Cayman S. Den blir fort litt grommere med GULF(?) dekor. Forøvrig en veldig hyggelig svenske som eide den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå