haakon85 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Spottet en rød Lotus Elise i Moss i går. Ikke en typisk vinterbil akkurat.
wicky124 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Kjører en grå en i oslo..mikro-bil i snøhaugene....
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Kjører en svart elise i nabolaget fra tid til annen, sikkert en morsom bil på norske vinterveier
Erik89 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Denne blei nevnt for noen sider tilbake, synes jeg ser den hele tiden..stod utenfor NAV bygget idag. Så, siden kameraet var på, så måtte jeg kjøre opp bak den for et bilde http://images.bimmers.no/files/7mv1inf0jy05gdlggmcu.png Er det den som jeg la ut for en stund siden at det var tuklet med kilometerstanden? Hmmm, det vet jeg ikke..men jeg tviler ikke Disse er så tafatte Det kommer en sving rett etter hvor bildet er tatt, den går greit i 60, men de fleste kjører i 40-50ish. Han her, la seg ned i 30
haakon85 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Disse er så tafatte Det kommer en sving rett etter hvor bildet er tatt, den går greit i 60, men de fleste kjører i 40-50ish. Han her, la seg ned i 30 He he...! Kanskje ikke så rart med tanke på at tyngdepunktet ligger omtrent i førerens skulderhøyde! Hvem kan vel glemme Hammonds berømte velt i Super Carryen?
M|Fjeld Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Spotta på Ensjø idag noe jeg trodde var en båt på hjul.. viste seg å være wicky's sjuer
wicky124 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Da tror jeg du har driti på draget/kjøpt ny bil... for sjuern står i ansatt garasjen på Posten Lørenskog..
M|Fjeld Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hmm.. Da var det en annen sjuer, så den såvidt passere i lyskrysset så antok at det var deg.. Jaja Hva har du køpt nå a?
codex Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Spotta den nye 3 serien i dag, var på Festiviteten i Haugesund. http://www.bavaria.no/f30h/ De viste og fram den nye 6 serien(640) og 1 serien 3 serien var ganske så nice, men synes det nesten kunne kalles en facelift + +
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Spotta en sort Norskregistrert Rolls Royce Phantom ved Kjevik Lufthavn i Kr sand i dag Fikk ikke tatt bilde av bilen sånn i farta men fy for en ruvende doning, litt kjipt av eiern å ha den så møkkete som den var Begynner å bli en del slike Phantomer i landet her når, tross pris
O'Reily Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Spottet en Porsche Panamera Turbo S i foliert i Gulf fargene nedenfor HiOA i Oslo. Ikke en bil som forsvinner i mengden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå