hauken Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Så en nydelig e34 m5 i haugesund på fredag,daytonaviolett..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Så dette romskipet på vei hjem fra jobb en dag... ... og denne så jeg utenfor Nordby Shopping Center i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Hva var de første bildet? e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Var vel det den startet livet som, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 vell....smaken er som baken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Er vel Zender-front? ja der har du nok rett knut, antall riller er fler på bbs fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Denne kom opp bak meg litt før Asker. La merke til fronten i speilet, den var rå. Baken var ikke noe mindre rå... 5'er ac schnitzer Vi fulgte hverandre nesten til OSL Gardemoen. I tillegg passerte jeg i regnværet en svart Z3 coupe. På sidenvinduet stod det noe som -noen leker fremdeles med biler- husker ikke helt, men det var noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Så en Mercedes CLS med fire rør og AMG bak idag.. Også en E46 touring, facelift med m-tech2 frontfanger, noen nye felger, sort bil og reg nummer startet på KH 43, noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 spotta rj-regga svart e46 m3 med kompressor?var hvertfall en intercooler i fronten, på motorvegen forbi sandvika. Er den som er her på forumet trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Spotta en dønn original e28 i dag, strøken, sto utenfor arbeidsplassen min.. Også en 66-67 Mustang, ganske strøken å se til, Sjefen har mange gamle amerikanere stående, bl.a en irrgrønn charger, impala, mustang, flere hot-rod'er og en charger med SRT-10 motor, en SRT-10 pickup og forskjellig småsnacks.. trur ikke jeg tar feil om jeg gjetter rundt 40-50 amerikanske klassikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Spotta en veldig veldig... veldig pen e28 i kveld! Faktisk noe av de peneste jeg har sett til nå Vet ikke specs, men nylakk og bbs (?) felger var det hvert fall! Dårlige bilder da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Dette er vel en forumbil? Jeg har hvertfall sett bilder av den her inne:) Nydelig, klassisk femmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Feed Me Ser ut som vi har vært på samme plass i noenlunde samme tidsrom: Kamerat av meg på bildet. Jøss, artig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Nydelig E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Hmm, jeg har ikke sett denne på forumet, men stått her på samme plassen i noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå