BMW ///BJ Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Den er så FÆL, det værste er at jeg ser den nesten hver dag Føles ut som jeg må spy litt hver gang. Haha har den 2 eksosrør på høyre side og 1 stort på venstre siden?? eller ser jeg feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Den er så FÆL, det værste er at jeg ser den nesten hver dag Føles ut som jeg må spy litt hver gang. Haha har den 2 eksosrør på høyre side og 1 stort på venstre siden?? eller ser jeg feil ? tror det er bilde som lyver, men du vet aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Føsj.. Thats how to fuck up a beemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 En kjedelig bil parkerte akkurat utafor på jobben. Hørte godt når denne kom ja! Alle mekanikere osv kom løpende ut for å se. Haha, fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Matt sort Evoque... Seriøst, den trenden på SUVer må dø. Av 100 matt sorte biler jeg har sett, har sikkert bare 2 av dem faktisk kledd slik folie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Spotta dette flotte ( ) vinduderet av en E36 i går i Ålesund.... (står selvfølgelig M3 bakpå, men det er en 318is ) Kjører forbi denne hver dag, smiler like godt hver gang Har også tidligere lagt ut bilde av den, et klassisk eksempel på hvordan ikke gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Matt sort Evoque... Seriøst, den trenden på SUVer må dø. Av 100 matt sorte biler jeg har sett, har sikkert bare 2 av dem faktisk kledd slik folie! Bare i dag har jeg sett en mattsvart folkevogn tiguan, en rav4, en range rover sport og en cayenne. Det så faktisk like drit ut på alle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 "Positiv" sin E28 (Hvis du leser dette, ja det var min CRX bak deg ved Økern ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 matt folie er like oppbrukt som hvit bil med sort tak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Så en matt svart e60 i operatunnellen idag. Syns det passa bra på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg spotta matt svart E46 på tirsdagen, den hadde "bbs" lm med gull senter, synst det var ganske tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg "støtte på" naboens matt rødfolierte E61 i innkjørslen min idag når vi hadde et liiiite lokalt E61 treff , den er snasen nok synes jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Spotta en übergrom 997 gt3rs i sandviks tunnelen istad og selvfølgelig lå kamera hjemme! MEGET rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Cecanberg: grooomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Spotta dette flotte ( ) vinduderet av en E36 i går i Ålesund.... (står selvfølgelig M3 bakpå, men det er en 318is ) [ Bilde ] [ Bilde ] Alltid like gøy når du skal gå fra et utested til et annet i Ålesund og går forbi det vraket der. Fristelsen med å tisse på spinnersene blir bare for stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå