Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Den er så FÆL, det værste er at jeg ser den nesten hver dag :( Føles ut som jeg må spy litt hver gang. :-#

Haha har den 2 eksosrør på høyre side og 1 stort på venstre siden?? :D eller ser jeg feil ? :P

tror det er bilde som lyver, men du vet aldri.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta dette flotte ( :^o ) vinduderet av en E36 i går i Ålesund.... (står selvfølgelig M3 bakpå, men det er en 318is #-o#-o )

Kjører forbi denne hver dag, smiler like godt hver gang :P Har også tidligere lagt ut bilde av den, et klassisk eksempel på hvordan ikke gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt sort Evoque... Seriøst, den trenden på SUVer må dø. Av 100 matt sorte biler jeg har sett, har sikkert bare 2 av dem faktisk kledd slik folie!

Bare i dag har jeg sett en mattsvart folkevogn tiguan, en rav4, en range rover sport og en cayenne. Det så faktisk like drit ut på alle 4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta dette flotte ( :^o ) vinduderet av en E36 i går i Ålesund.... (står selvfølgelig M3 bakpå, men det er en 318is #-o#-o )

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Alltid like gøy når du skal gå fra et utested til et annet i Ålesund og går forbi det vraket der. Fristelsen med å tisse på spinnersene blir bare for stor.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...