Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns California er en meget pen bil :) Ser ikke så "glorete" ut som mange andre Ferrari,er. Dessuten ser den mere "brukbar" ut for Norske veier etc. Skal vi snakke stygg ferrari, så må jeg nevne Testarossa og F40. De er det ikke mye pent med syns jeg. Men er selfølgelig hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testarossa og F40 ble vel aldri designet for å være vakre..de skulle flexe muskler overfor porsche og de klarte de med glans... De er estetisk vakre...form før funksjon!

Men er enig i at California er en meget lekker bil...litt mer elegant og "pompøs klasse"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testarossa og F40 ble vel aldri designet for å være vakre..de skulle flexe muskler overfor porsche og de klarte de med glans... De er estetisk vakre...form før funksjon!

Men er enig i at California er en meget lekker bil...litt mer elegant og "pompøs klasse"...

Ja det er nok sant at de ble bygget på slikt grunnlag. Men glemte å få med at Testarossa og F40 er laget på et helt annet tidsrom også, så det er noen år imellom de og california :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før Range Rover selv begynte å produsere firedørs, ble todørs RR sendt ned til sveits hvor Monteverdi bygget dem om til firedørs. RR fant fort ut at dette var en god ide og valgte å produsere en firedørs modell selv et par år senere. Man kan se forskjell på RR Monteverdi og en vanlig firedørs RR ved at bakdøren og er noe forskjellig, samt at interiøret var mer foresggjort på Monteverdien.

Monteverdi produserte flere eksklusive biler i svært små serier.

Bla denne Monteverdi Hai:

zpinwhpzt0igpdna6vu1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...