-Erik- Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 320 din er vel ikke akkurat raskere? Merca de derimot.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 S klassen er rask nok den Samme med E-klassen (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre? Ting har ofte en sammenheng ser du GT86 er jo treig... Landcruiser suger.. Celicaene er elendige.. Mr2 er jo dritt... Nei, GT86 er en fantastisk artig bil som virkelig er laget for de rene entusiastene som ikke trenger hundrevis av hester og en drøy prislapp. Landcruicer er skuddsikkre og funker fett i Afrika men blir kjedelig her hjemme i det daglige. Celicaene er søppel ja så der har du rett og MR2 var kule når de var nye på 80 tallet mens den siste oppfølgeren kun er ett halvhjertet forsøk på å nå gamledagers storhetstid. MX5 er ett mye bedre alternativ Og ikke en gang prøv å sammenlikn 320I med GT86, greit nok at du ikke har noe å argumenter med men det blir bare for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 SKjønner at folk velger Toyota, det er trossalt biler som det er lite problemer med og billige. Men man skal vel lete lenge etter mer trist bil. Syns egentlig det er greit at folk som ikke er interessert i bil kjører Toyota, Honda, Nissan og alt det der. Da vet man hvor de gode sjåførene holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre? Ting har ofte en sammenheng ser du GT86 er jo treig... Landcruiser suger.. Celicaene er elendige.. Mr2 er jo dritt... Nei, GT86 er en fantastisk artig bil som virkelig er laget for de rene entusiastene som ikke trenger hundrevis av hester og en drøy prislapp. Landcruicer er skuddsikkre og funker fett i Afrika men blir kjedelig her hjemme i det daglige. Celicaene er søppel ja så der har du rett og MR2 var kule når du var nye på 80 tallet mens den siste oppfølgeren kun er ett halvhjertet forsøk på å nå gamledagers storhetstid. MX5 er ett mye bedre alternativ Og ikke en gang prøv å sammenlikn 320I med GT86, greit nok at du ikke har noe å argumenter med men det blir bare for dumt X1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre? Ting har ofte en sammenheng ser du Så alle med E90 er shitbags?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Noen som har stått opp med feil ben idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Har iallefall bein takk Gud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre? Ting har ofte en sammenheng ser du Så alle med E90 er shitbags?! Ting har OFTE en sammenheng skrev jeg, altså ikke alltid men stadig. Om det er mange drittsekker som kjører E90 er opp til en og enhver å vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 wicky124 : tror du har en dårlig dag Kan du vennligst forklare hvorfor alle med E90 er shitbags ? Kan du vennligst forklare hvordan du klarte å sammenligne 320I og GT86 ? Greit nok at du er uenig men ting kan diskuteres på en ordentlig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Alle med E90 er ikke shittbags... bare en som er det Jeg sammenlignet ikke 320 og Gt86. jeg rakket ned på din bil bare Og nei jeg har aldri en dårlig dag! Sol sommer nyvaska mercer og snart klar for bryllup så jeg har det helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Ehem.. Skal vi nå gå tilbake til spotting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Spotta Fisker karma på vei til byen isted... massiv bil med enorme felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Du er tydeligvis ikke i stand til å svare for deg uten å virke barnslig og useriøs. forventer egentlig ikke mer av sånne som deg Da vet du ikke hva en sammenligning er. Godt fornøyd med bilen min jeg er det ikke det som teller da ? Kjører ihvertfall ikke volvo. Beklager for off topic fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Svarer på akkurat den måten jeg føler for å svare på, så får du ta deg av tolkningen av svaret mitt Nettop, så lenge du er fornøyd me ditt valg av bil så er det vel likegyldig om andre kjører toyota? Og jeg har ingen volvo, men igjen, volvoen jeg hadde var mye bedre enn den bimmern du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå