Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre?

Ting har ofte en sammenheng ser du :wink:

GT86 er jo treig... Landcruiser suger.. Celicaene er elendige.. Mr2 er jo dritt...

Nei, GT86 er en fantastisk artig bil som virkelig er laget for de rene entusiastene som ikke trenger hundrevis av hester og en drøy prislapp. Landcruicer er skuddsikkre og funker fett i Afrika men blir kjedelig her hjemme i det daglige. Celicaene er søppel ja så der har du rett og MR2 var kule når de var nye på 80 tallet mens den siste oppfølgeren kun er ett halvhjertet forsøk på å nå gamledagers storhetstid. MX5 er ett mye bedre alternativ :)

Og ikke en gang prøv å sammenlikn 320I med GT86, greit nok at du ikke har noe å argumenter med men det blir bare for dumt #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner at folk velger Toyota, det er trossalt biler som det er lite problemer med og billige. Men man skal vel lete lenge etter mer trist bil. Syns egentlig det er greit at folk som ikke er interessert i bil kjører Toyota, Honda, Nissan og alt det der. Da vet man hvor de gode sjåførene holder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre?

Ting har ofte en sammenheng ser du :wink:

GT86 er jo treig... Landcruiser suger.. Celicaene er elendige.. Mr2 er jo dritt...

Nei, GT86 er en fantastisk artig bil som virkelig er laget for de rene entusiastene som ikke trenger hundrevis av hester og en drøy prislapp. Landcruicer er skuddsikkre og funker fett i Afrika men blir kjedelig her hjemme i det daglige. Celicaene er søppel ja så der har du rett og MR2 var kule når du var nye på 80 tallet mens den siste oppfølgeren kun er ett halvhjertet forsøk på å nå gamledagers storhetstid. MX5 er ett mye bedre alternativ :)

Og ikke en gang prøv å sammenlikn 320I med GT86, greit nok at du ikke har noe å argumenter med men det blir bare for dumt #-o

X1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har bilen med fyren å gjøre?

Ting har ofte en sammenheng ser du :wink:

Så alle med E90 er shitbags?!

Ting har OFTE en sammenheng skrev jeg, altså ikke alltid men stadig. Om det er mange drittsekker som kjører E90 er opp til en og enhver å vurdere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicky124 : tror du har en dårlig dag :)

Kan du vennligst forklare hvorfor alle med E90 er shitbags ?

Kan du vennligst forklare hvordan du klarte å sammenligne 320I og GT86 ?

Greit nok at du er uenig men ting kan diskuteres på en ordentlig måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle med E90 er ikke shittbags... bare en som er det :)

Jeg sammenlignet ikke 320 og Gt86. jeg rakket ned på din bil bare :)

Og nei jeg har aldri en dårlig dag! Sol sommer nyvaska mercer og snart klar for bryllup så jeg har det helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis ikke i stand til å svare for deg uten å virke barnslig og useriøs. forventer egentlig ikke mer av sånne som deg :)

Da vet du ikke hva en sammenligning er. ;)

Godt fornøyd med bilen min jeg :) er det ikke det som teller da ?

Kjører ihvertfall ikke volvo.

Beklager for off topic fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på akkurat den måten jeg føler for å svare på, så får du ta deg av tolkningen av svaret mitt :) Nettop, så lenge du er fornøyd me ditt valg av bil så er det vel likegyldig om andre kjører toyota?

Og jeg har ingen volvo, men igjen, volvoen jeg hadde var mye bedre enn den bimmern du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...