316 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Det er en stor postmanpatbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Spotta NiklasJa på E6 lørdagsformiddagen.. Ble greit frakjørt for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Spotta en BMW Z1 på rudskogen på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Kom over noe man sjeldent ser på Øyer i går Scion XB, det festeste produsert av Toyota, kunne faktisk tenkt meg en slik. eyy.. gamle arbeidsplassen min jo! står en sykt strøken 635csi på autoteam nedved essoi øyer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 var på ferie i tyrkia for en uke siden,da spotta jeg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 skulle lagt opp dissa for et par mndr sia men er jo så dødslat av meg så z4m med 4 flotte potter bak drøm og se på.. mener det er han som eier bang olufsen her i byen som har denne.. Så en slik sølvgrå en i dag på Oppdal. Hvis noen vet hvor det er henn. Rakk ikke å ta bilde da. Pleide å si at de fine BMWene døde etter E39, men trekker det tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 var på ferie i tyrkia for en uke siden,da spotta jeg denne Å så tok du den ikke med hjem i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 var på ferie i tyrkia for en uke siden,da spotta jeg denne Flere fra Norge som spottet den der ja. Fikk en MMS fra fattern med bilde av den der på akkurat samme plassen for ca 3 uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hvilken rødfarge er det på den der forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Såg en Transformes lastebil i Haugesund for ett par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Åh håhåhå ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Rakk såvidt få huka frem telefonen og knipsa da denne passerte meg på Åndalsnes nå nettopp: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Da kjører den vel forbi her også da, visst de skal på Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Spotta denne på amcaren i sted da jeg var i vei for å skifte eksos på muttern sin bil! Jævla rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 drømmebil clerion, perfekt "konebil" det der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå