Wacman Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Sto en E30 som det på kiwi bødalen i dag da jeg kjørte forbi i halv fem tida. E28'en min er lachssilber metallic (litt sånn mørk/dyp sølvgrå?) Det går en rimelig sliten E28 535 i slemmestad har jeg sett, den er ikke min, skulle gjerne hatt drivverket, men resten av bilen ser ganske medtatt ut. Min er rimelig strøken vil jeg påstå Jeg kommer til å blinke eller tute på alt eldre enn E36 fremover jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Spotta en Hvit e90 (bmw performance?) på statoil stasjonen ved atlanterhavs badet i kristiansund!Hadde ivertfall BMW performance bremser og 4 endestusser! Var hakke før jeg snudde, men måtte rekke jobb Går en hvit E90 bmw performance 320si i kr.sund, stemmer med bremsene, men ikke fått med meg hat den har fire endestusser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Spotta denne i Skien idag, så ikke så godt på den men fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Skamrå farge da... Så strøken ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 spotta en hvit e39 med bp-regis, fire potter og en gærning bak rattet, var ess-kit i den også kjørte gvasst på "bakkesletta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Naitsirk sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Spotta noe ganske snodig ikveld; En bil sto midt i veien med herpa eksos og surra fast en støtfangerplast til taket av bilen.. Liten japsebil,tipper han hadde dratt av veien og kanskje ikke hadde heelt rent mel i påsan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 I slemmestad, av alle steder, møtte jeg en strøken,blå M6 i dag, ble så paff at jeg nesten kjørte på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Haha, du møtte den du også ja. Fikk melding av en kompis i halv fem tia: "Blå M6 på Statoil!!!" Har forresten spotta den litt slitne todørs svarte E30 M-Tech I'en et par ganger rundt her i det siste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Hehe, ja det var i 5-tida, jeg slapp han ut fra rortunet,ved lyskrysset der - for å høre han dra på litt,men stirra sånn at jeg nesten glemte å bremse Fete biler de der ass! Vi har et par stk innom jobben på service titt og ofte, men har enda ikke fått prøvekjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Spotta en Hvit e90 (bmw performance?) på statoil stasjonen ved atlanterhavs badet i kristiansund!Hadde ivertfall BMW performance bremser og 4 endestusser! Var hakke før jeg snudde, men måtte rekke jobb Går en hvit E90 bmw performance 320si i kr.sund, stemmer med bremsene, men ikke fått med meg hat den har fire endestusser.. Får se om jeg får se den en gang til fått bekrefta det, vart litt usikker jeg også nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Er det mulig at jeg spotta den nye 5 serien i dag? sto i drammen! det var en 523i og jeg tok bilder Når kom disse? kan legge ut bildene ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 de begynner vel såvidt og poppe opp noen steder de nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Spotta google bilen på rena her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 så google bilen idag tidlig jeg og, på e18 ut av oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå