Nagin Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 noen som la seg på hjul da og vil spotte seg selv på google ifremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Skulle ha drifta etter googlebilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Kom ut fra skolen i dag å så at jeg hadde fått besøk.. Parkeringen av vedkommende ble nok valgt med omhu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fordi han endelig fant noen som hadde styggere vinterfelger enn han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 hvor går man for å finne området sitt på google? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 spotta to stykk e30 i lier i går, en rød småshabby en og en sort småshabby en, ungdommer som kjørte begge to, godt brukt i vinter?! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Spotta en meget pen blå/mørke blå e39 i blomsterdalen i natt rundt halv 2, lå fint brei ut av rundkjøringa, noen her? Må stoppe og hilse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Gjett hvem jeg suste forbi istad ;> Wacman, woo! (tipper jeg ) rakk ikke å blinke tilbake syns det er rart jeg ikke har sett deg før nå ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hehe,det var meg ja Har lurt på når jeg kom til å treffe på den E34'en ute i distriktet her Møtte en rimelig heftig svart E30 på rv23 mellom åros og røyken i går også,noen her? Kromkant på felgene og xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Møtte en E30 Touring i knalloransj farge retning Gardemoen (E6) rundt kl 1500 i dag. Den var ganske synlig i trafikken for å si det sånn, IKKE en getaway car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hehe,det var meg ja Har lurt på når jeg kom til å treffe på den E34'en ute i distriktet her Møtte en rimelig heftig svart E30 på rv23 mellom åros og røyken i går også,noen her? Kromkant på felgene og xenonlys. Mulig du så den med M5 motor som går rundt her. Hadde den bur så er det garantert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Møtte en E30 Touring i knalloransj farge retning Gardemoen (E6) rundt kl 1500 i dag. Den var ganske synlig i trafikken for å si det sånn, IKKE en getaway car Hehe, eieren er her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Synes dere spotter mye uten å legge ut bilder! VI VIL HA BILDER!! Jeg spotter forøverig lite her i Harstad området.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 jævla vanskelig og ta bilder mens jeg kjører... får aldri no klart bildet med mobilen og rekker skjeldent også... noen spesielle teknikker? annet en og teipe mobilen til ruta med kameraet oppe hele tiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Er vanskelig å knipse bilder når bilen man spotter er i fart, da Og attpåtil i motgående felt i 100-sona... Zzzeeeoooo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå