Arotished Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Så denne sto utenfor et lokalt bilverksted i stavanger, ikke akkurat hverdagskost Hehe, kjørte bak den bilen siste uke å måtte le for meg selv når den skulle under norske humper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Spottet denne der jeg bor. Ingenting i veien med selvtilliten her... Haha, kanskje eg sku hatt et slikt et i bakruta eg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Forlatt gammel skjønnhet i skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Hehe, kjørte bak den bilen siste uke å måtte le for meg selv når den skulle under norske humper.. Selv min bil hadde hatt problemer med å komme seg under fartsdumpene her i landet. Forlatt gammel skjønnhet i skogen... Etter hva jeg kan se, er det en ribbet Capri som er gjort klar for en lakering som aldri kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Det medfører riktighet det, Galro. Stakkar skallet av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Sannsynligvis en lokal helt store stolthet en gang i tiden. Mange Caprier ble det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Helt sikkert.. Står parkert ved siden av en lokal helt sin bil"butikk". Nedlagt og nedsnødd sjappe, men det står diverse produkter på hyllene ennå... Oljedunker og litt av hvert... Hadde kanskje vært moro med en tur inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Helt sikkert.. Står parkert ved siden av en lokal helt sin bil"butikk". Nedlagt og nedsnødd sjappe, men det står diverse produkter på hyllene ennå... Oljedunker og litt av hvert... Hadde kanskje vært moro med en tur inni der. Ut fra bildet ser ikke eksemplaret så ille ut. Fargen er delvis blå og delvis hvit, ikke en blanding av rød, oransje og gul som mer opprustne biler pleier å være. Om eieren har oppbevart delene som er tatt av, er bilen kanskje interessant for noen med forkjærlighet for Capri-modeller. Vet du hvilken generasjon det var? Uansett så støtter jeg en videre utforskning av området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Var bare en haug med rææææl egentlig, var bare et skall. Var en mk3 (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Stakkars PV, den så trist ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bildene er tatt tidligere i år,og vist bl.a på Tulletråden,men passer bedre her Såg en nokså strøken GMC DeLorean i Førde,hadde ikkje trodd den var så lav utifra "Tilbake til fremtiden"-filmene Karosseriet minna ut som børsta stål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ahh, Delorean er en feit bil! men det er ikke GMC men DMC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Run DMC? hehe... I stand corrected! Hva står DMC for egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå