noekult Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 ":1n0hs0b8] Yeah, dem har jeg også sett Tror den med 997TT felgene går i Disen/Kjelsås-området mens den med BBS felga går i Torshov/Ila området. Hvor i Oslo bor du, [space]? Den med 997-felgene så jeg utenfor en bilsjappe mellom carl berner og helsfyr, rett ved den burger/kebabbua der Den med de hvite BBS'ene så jeg utover mot Gardermoen, på bensinstasjonen i Bergerkrysset(?), ikke langt fra Skedsmokorset. Ellers holder jeg til på Lambertseter Ah, okey Spotta tre fine biler i dag. Rød Ferrari California, oransj og småstyla VW varebil (liten modell, Caddy?) og en senka, sølv Touareg med skikkelige fangere og min 21" dekk! Spesiell bil å style... (Retning Rygge flyplass fra Moss, i 12-12.30 tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Spotta en E34 full av ungdommer i Asker (smurfen) prøvde å tute og flashe lys,men han så meg ikke tror jeg, jeg kjørte 1'er cab med taket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 så deg ikke, må vel ha vært passe blind kjørte noen venner til tryvann (russ) skal hente de snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 jeg så en hvit E92 alpina i fredrikstad tidligere i dag. så ut som en fin bil jeg så den igjen i dag. og i dag fikk jeg tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Sett 7. Ferrari i dag... (308 eller 328...) Herlig. Overraskende mange av dem på veiene! Skal telle alle jeg ser på veien hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 er litt for mange ferrarier i oslo føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 sorry om du er på forumet, men her har du bare faila greit Ja, det er aluminiumsfolie på bakfangeren Haha, den har kjørt rundt her i Vestnes også et par ganger, ler like godt hver gang, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 er litt for mange ferrarier i oslo føler jeg... Vi har en for lite hver, wicky124 - det er det heter Men jo, skummelt at jeg har sett flere Ferrarier enn Porsche 911 siden solen begynte å titte frem. Får vel drømme videre om en fin F355 Spider jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Den blå E34'n der var det vel ikke stort annet å si om.. Epic fail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Den blå E34'n er forferdelig! Frontfangeren ble vell tatt av for å ikke ødelegge den i vinter, men med den høyden som er på bilen er det nok ikke noe problem Er ikke nordmann han som eier bilen, det kommer vell kanskje ikke som ett sjokk? Prøvde å selge den for ett års tid siden, tror prisen var 160 000 eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 er litt for mange ferrarier i oslo føler jeg... Vi har en for lite hver, wicky124 - det er det heter Men jo, skummelt at jeg har sett flere Ferrarier enn Porsche 911 siden solen begynte å titte frem. Får vel drømme videre om en fin F355 Spider jeg da yeye..en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Spotta en e30 4 dørs mtech1 idag, virka som en strøken bil, atmed nedkjørsel til Mordalsvågen ferge kai, v Molde, i 1830 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 er rimelig sikker på at jeg møtte wacman i dag, sånn ca kl 1-2 i tunnelen på e-134 ved drammen, samme farge og bp-reg, kan det være deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Den bilen er solgt til en på Notodden,så det er fullt mulig det er "eksen" min. Kjører E28 jeg nå. Spotta en E61 M5 i dag,flisa forbi meg på motorveien - drømmefamiliebilen min det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Spotta i Skien ved Schmiedmann : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå