André78 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Ikke veldig spesielle biler, men bimmers ihvertfall. F10 og E90 på E6 nord Oslo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 begynner så smått å bli vant til rompa på den nye 5'eren - er så mye 3 serie der.. pleier å være 7'eren de ligner mest,men den er i ferd med å bli tatt godt inn i varmen - mye raskere enn E60 ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 så en lilla'ish e34 m5 touring på m-parallels og grønne skilter på essoen ved høvik istad må jo være noen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Spotta "google maps bilen" i dag, ved Elstrøm brua i Skien:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 "Spotta" denne fine sykkelen på Schmiedmann idag Sett denne et par ganger, bare aldri fått rota meg til å ta bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 X6 med Hartge merke bakpå spotta i Ålesund idag, groooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Spottet en strøken e30 m3 i bergen sør i kveld, parkert på busstopp.. hvit.. noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Google bilen driver å kjører rundt i Bodø, har truffet på den ett par ganger den siste uken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 jeg møtte google bilen i sta. så må da være fler av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Var i Skien igår, så det må være noen av de da Har rota rundt her lenge nå! Sneik meg bak den en dag, så blir spennende å se hva som skjer. Får følge med og se om jeg faktisk kommer med.. Tviler, men ville vært morro! Hehe. Så også den Politi-sykkelen på Schmiedmann, Erik Blei smånervøs for å gå inn og handle jeg da altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Spottet en strøken e30 m3 i bergen sør i kveld, parkert på busstopp.. hvit.. noen her? Du har ikke sett en sort? Min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Spotta en utrolig nyydelig 1800 idag! skal ikke nevnes hvor med hensyn til eieren Den var strøken den! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 på lørdag så jeg nye Mercedes SLS....damn...for en lyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 spotta forresten en bmw 850 i bø rundt 22 tiden på lørdag. Flere ganger Nydelig bil, men på prøve skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 jeg møtte google bilen i sta. så må da være fler av de. Ånei? (= Hvor lang tid tror du det tar å kjøre EN bil alle veier i Norge? Norge er liksom veiland nr 1. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå