Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

jeg møtte google bilen i sta. så må da være fler av de.

Ånei? (=

Hvor lang tid tror du det tar å kjøre EN bil alle veier i Norge?

Norge er liksom veiland nr 1. ;D

Hehe, er jo ganske åpenbart at det er flere Google-biler som raser rundt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så F10 for første gang i dag, i sort. Den så så bra ut IRL at jeg måtte gni meg i øya - fordi jeg trodde helt ærlig at det var Gran Coupe Concept (kanskje min favoritt BMW!) som var ute på tur. Eneste som er kjipt med ny 5ern er at den kommer til å bli så utrolig oppbrukt gjennom årene som kommer, så man føler vel aldri at man har noe spesielt. Men den var MYE finere IRL enn på bilder!

Ellers spotta en El-bil med gule og oransje flammer foran, hvit-beige Mustang av old school typen med lyseblå fartsstriper og en Fiat 500 Abarth i hvitt med rødt dekor.

Jeg må begynne å gå med kamera hele tiden nå, mobilen tar aaaaaaaalt for dårlige bilder når det er mindre enn skyfritt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en rød e34 med alpina dekaler på danmarksplass(bergen) i dag type 10-tiden... lå for øvrig bak meg opp hele sjølinjen og kjørte videre mot flyplassen når jeg tok mot fana... noen her? Kjørte X3'n i dag selv.

Har selv sett denne på statoil på danmarksplass.. men vet ikke hvem det er nei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...