Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos det øverste av de to bildene..

Du bare VET at den lille 1,4 vtec'en ikke går bra når eieren slenger på SÅ mye plastikk og banglalykter..

Det som virkelig smerter meg,er når enkelte unge dumme prøver å få BMW'er til å se sånn ut også.

Så et skrekkeksepel i drammen i går - lilla E36 med to tonn glassfiber og jalla styling.

Kan ikke folk heller bare gi faen og spare penger til å kjøpe den plastraketten de egentlig ville ha?

All den "stylingen" er ikke billig den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par "spottinger/bilder" de siste dagene ;)

Noen som ikke hadde nok penger til å kjøpe seg fly..men han legger ikke skjul på at han ønsker å fly! ;p

nkctw6xahv2g1moonpdd.jpg

Er denne personen så elendig til å kjøre at det trengs 2 L´er? Tror ikke det hjelper så mye heller men :P

ws1dmqt2oz0enpbljihb.jpg

Og en grusom golf..æsjamei :lol:

acokamsi1eluhx9w4zwp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta mye fine gamle taunuser i dag i hallingdal(treff på gol camping), også sjeldent mange w123, et par volvo 240'r i bra stand, samt en sølv/svart bmw e46 med body kit, sølv opp til dørhåndtakene og svart opp.

I tillegg en 530xd f10! var i hvertfall 4x4 og minst 3 liter, husker ikke betegnelsen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom at jeg er på "jakt" etter e28 nå for tia, så har jeg kommet over en bil, osm jeg vil si begynner å bli sjelden.

HELT orginal 525 e28. Bilen er diamantsort, og ser hel og grei ut, noe rust er det jo.

Vet ikke hvilket årstall bilen er fra :S KM-standen er 233000km, noe som er langt, men ikke på en 20++år gammel bil. Ved siden av bilen så sto det en lyseblå rullator, så dette dydet vel på noe godt? :) :)

Ringte på døren, men ettersom at klokken var 20:45, så var det ingen som åpnet :(

Skal ut ditt igjen i morgen og sjekke.

Snakket også med en kammerat som var med å så på bilen, og bekreftet at bilen har stått på samme plassen i 4-5år.

Fant en negativ ting med den da. It's a automatic. :(

Men men, her er det noen bilder :

pb676q86qo3bfb3wdj56.jpg

iwo3y1nx1tn72lnmguy7.jpg

ulftxzsaaznpg9gn5n67.jpg

055selb7wmrmgiebp20p.jpg

Spot Nr 2:

På veien fra helgeroa (mot Porsgrunn/Skien), møtte jeg en Mørkeblå e36 coupe (?) som hadde kræsjet i en Nissan, i en sving. Håper alt gikk bra med sjåfør og passasjerene.

Det så ut som at bilen hadde full m-tech styling (kanskje M3) og bilen var avregistrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par "spottinger/bilder" de siste dagene ;)

Noen som ikke hadde nok penger til å kjøpe seg fly..men han legger ikke skjul på at han ønsker å fly! ;p

nkctw6xahv2g1moonpdd.jpg

`

den vinga passet jo absolutt ikke til bilen. bagasjelokket heller jo så mye ned at det ikke blir downforce med den vinga. lufta vil jo heller ta tak under vinga og løfte ræva på bilen :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 501 eller 502 - noen som vet?

iq6tpj52vjek2pk7fwk3.jpg

Om du ser på den hakeformende logoen på bagasjelokket, så er det en slik logo som indikerer at det sitter en v8-motor i den. Altså er det en 502.

s5iie7bil8mi4qujn305.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...