rolfi Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Vet noen hva bil nr 9 fra toppen heter? Den røde cadilacen? Det er en Lincoln Continental. Please la være å quote _alle_ bildene. Sitter jo og scroller i en liten uke gjennom bilder man nettop har sett, for å komme ned til innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Har vært på ferie på Rhodos i to uker nå, og har fått tatt bilde av noen av bilene jeg har "spottet". En sliten 518i: Den lokale VAG forhandleren : En tøff "trå"-sykkel: Sportslig smart bil?: E30: E39 med kant felger: 316 E21: 1337: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Er det E34 som står ved siden av den E21 der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Er det E34 som står ved siden av den E21 der? Stemmer det Har et bilde av den her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Så jo ut som en ganske velholdt orginal strever det der, Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 hmmmm Å...nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 spotta en 850 ci i haugesund i går.. rett utafor senteret der polet ligger.. skulle ta bilde men innen jeg fikk parkert og kommet meg ut av bilen var den borte sølvgrå med v12 merket bakpå står også en grei merce med v8 på siden og amg felger utenfor kantina på jobben her og.. med polske skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 BP registrert den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Er sjåfør i Lofoten-Ofoten og Vesterålen så jeg ser mye spennende langs veiene, og er glad i å ta bilde av dem. Bildene er tadd fra bilen med mobilkamera og av og til i fart så de er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Spotta Bentley Continental (Riktig stavet?) i Porsgrunn, dog med prøveskilt. Marineblå eller sort, husker ikke heeeelt! Mener den var sort Spotta og en nyere Auda RS4. Fetfetfet! Og en svenske med tøffe skilt BBS : 500 Satt og smilte når den passerte meg. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Haha, den har jeg kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Jaguar XK120 i Ålesund, Lekker bil! Ville ikke ta bilde da eieren sto like ved bilen Modellen så iallefall slik ut : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå