Marius2002 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Ser ut som en meget pen og vedlikeholdt bil! Strøkent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvilket effektanlegg/bakpotte har du på den? Hadde fortjennt sorte Hella DE lykter fremme denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvilket effektanlegg/bakpotte har du på den?Hadde fortjennt sorte Hella DE lykter fremme denne Supersprint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Ser strøkent ut Svarte DE hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Meget pen! ja, meget flott:) ferdig med første side i dag:) nermer seg no,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Meget Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Meget pen! ja, meget flott:) ferdig med første side i dag:) nermer seg no,hehe Flott! Det var da kjapt! Venter spent på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 ja, når en først setter i gang, så går det greit liksom. laget ny ca 50 cm av falsen på kanalen, da den var herjet etter feilaktig bruk av løftebukk/jekk. fjernet det gamle jekkfestet, og bygde en 2mm rustfriplate under bjelken der, slik at en kan bruke garasjejekk eller saksejekk i stedenfor. en håpløs jobb å bygge opp igjen original jekkfestet, så eg ga faen i det. resultatet blir penere uten for å si det sånn. har bare brukt syrefaste plater, så der ruster det aldri mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Hvordan går det her da? Fått tatt den andre siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 har tectylert og monter første siden i dag, og gjort klar andre siden, så i morra er det av sted å få fatt i mer tectyl, så enten søndag eller mandag tenker eg at eg e ferdig, og kan ringe lakksjappa igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Meget flott bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Jeg blir aldri lei Rondell 58 sammen med E34. Meget pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Jeg blir aldri lei Rondell 58 sammen med E34. Meget pent!! Nei, de felgene sitter som et skudd på e34. jeg var inne på tanken om å bytte, men når jeg fikk de på bilen, så var det ingen tvil om at de skal bli der så lenge jeg har den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Har sett myye på bildene dine de siste dagene og bilen er rett og slett helrå! Begynner den å bli klar til lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå