Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge du husket å smile pent og være fin på håret, tror jeg ikke dette blir så ille :lol: Shit happens...

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
tusen takk for alle svar, tar vel sin tid med og få den regninga tenker jeg, så får vel egentlig bare sette meg ned og begynne og telle kroner... skal begynne og kjøre med solbriller konstant slik at de ikke kan identifisere meg, samt følge litt mer med i veikanten

Har man ikke råd til å gi Fxxx så lønner det seg og følge med litt ja. :lol:

Skrevet

begynner vel og få råd snart, men har jo andre ting og bruke pengene på som bilen f.eks :P men bilen står i mor sitt navn, billigere forsikring, er det da hun som får bota ? hvis bildet av meg er uklart, kan ikke hun da si at det var noen i nærmeste familie, så får det vær opp til politiet og eventuelt identifiserE?

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at du aldri hører noe fra dem heller ( i beste fall). Det er ikke alle som får boten. Noen er heldigere enn andre..

Skrevet

Giljen: Går fortere nå til dags, spørr min X om du vil :)

Axor: det er bare å drøye det... Om din mor sier at det ikke var henne så følger det med et vedlegg der hun kan skrive på hvem det var, om hun ikke gjør det blir hun bedt ned på stasjonen for å se på bilde.

Skriv det var deg (er uansett bare en prikk og en bot). SÅ tar det tid før statens innkrevninssentral sender deg regning. Har du ikke råd til disse trolige 2600,- så kan du få delt til opp til akuratt det du ønsker mer eller mindre. Beste av alt er at alle fakturaene er uten gebyrer og renter.

Beste plassen å være gjeldsslave! \o/

Skrevet

Hm, hvis du er typen til det går det an å få mor til å si "aner ikke hvem det er, det er hvertfall ikke meg" når politiet skal ha Sannheten fra mor.

Det er sånn som kan gå, men kanskje ikke verdt bryet med rettsal og jury for en relativt fislete bot av den typen her.

Skrevet

mor nekta på og gjøre noe slik, jeg sa fra om at bildet var uklart kunne hun si at det var nærmeste familie, noe hun ikke gikk med på, men jeg har jo kjørt for fort, så får vel betale bota regner jeg med, kanskje den er fislete for dere, men for meg som er nettopp fyllt 18 år, som har bil som skal forsikres, går på skole, så har ikke tid til og jobbe så mye, jobber annenhver helg og når jeg ellers har fri... Så blir dette mye penger, glad jeg begynner i lære til sommeren

Skrevet
mor nekta på og gjøre noe slik, jeg sa fra om at bildet var uklart kunne hun si at det var nærmeste familie, noe hun ikke gikk med på, men jeg har jo kjørt for fort, så får vel betale bota regner jeg med, kanskje den er fislete for dere, men for meg som er nettopp fyllt 18 år, som har bil som skal forsikres, går på skole, så har ikke tid til og jobbe så mye, jobber annenhver helg og når jeg ellers har fri... Så blir dette mye penger, glad jeg begynner i lære til sommeren

Det er "mye" penger der og da. Men om du deler opp er det som en fis i en kurvstol.

Når jeg var i militæret så hadde jeg LITE å rutte med og da fikk jeg betalingene ned på 270,- måneden. Husk at det er gebyrfritt og rentefritt. Og dette var på 4000,-.

Så penger skal du ikke tenke på. 270,- er slikk og ingenting for gud og hver mann.

Hadde jeg summert alt som jeg har betalt til Statens innkrevningssentral så hadde jeg nesten hatt en E39 til. :oops::oops:

Bare glad for at det fleste bøtene var før prikksystemet.

Skrevet

Bare betal bota hvis du får den ihvertfall. Ikke noe vits å gjøre seg til kriminel for småpenger :wink:

Er langt ifra sikert det kommer noe bot da. Blinka 3 ganger for meg i fjor sommer og har motatt 1 bot, og den kom etter 6 mnd...

Skrevet

Sure penger er det uansett. Helt sikkert noe annet du kunne tenkt deg å bruke de på.

Men likevel ikke verdt rettsaler og styr for det. I sånn sammenheng blir det fislete.

Skrevet

neinei, får jeg bota i posten betales den selvfølgelig, er ikke en som skal ha rettsak og dritt for og slippe unnda disse "usle" 2-3000 kronene, men det jeg sier er at som student har jeg ikke for mye og rutte med, lappen koster jo 20000, årsavgift,omregistrering og forsikring, samt autopass er jo bare noe av det som skal betales.. Om bota ikke kommer så skal jeg ihvertfall ikke legge meg ned og grine :P

Skrevet

jeg har vært hos fotografen en gang bare. det var på E18 mellom tønsberg og sandefjord. hadde hatt 7er`n i en mnd ca. ligger pent i 90 bak en liten rød bil som kjører sakte man sikkert fra meg. jeg vet jo om fotoboksene men ikke helt hvor de står og kjører derfor ikke fort.

også blinker det forran. og jeg begynner og le av tullingen forran som kjørte for fort. men ikke mer en akkuratt begynnt å le før det blinker som faen igjen. hva i helvette tenker jeg og slenger øya ned på gps`n. 92 står det der. men faen den tar meg vel ikke på 2 km over tenkte jeg, i det jeg passerer et 80 skilt :P

trodde det var 90 jeg. men var bare 80. dette er over 1 år sidn. og ikke fått noe brev ennå.

Skrevet

haha, nå tror jeg folk ble litt sure her i huset, for det der va jo bare morsomt! men har en følelse på at de fleste boksene blinker, men at det ikke er film i alle ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...