matss Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Ja, håper det! Utrolig spent ;D Nesten så jeg gruer meg litt til monteringen! Har ikke råd til å bli skuffa ingen problem liker du de ikke så har du kjøper allerede skal ha disse jeg og, men er redd for at jeg ikke får penger før dem er utsolgt hehe, det er bra! fint det er andre som syns de er gromme og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Kule felger iallefall! Blir spennende å se dem i 19" på en E36... MEN, 9.5" og ET46 vil ta borti bærearmen bak. Vil tro at du må space 5-6mm. Om de det da tar borti skjermen tørr jeg ikke si, men vil tro det. Iallefall med litt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Kule felger iallefall! Blir spennende å se dem i 19" på en E36... MEN, 9.5" og ET46 vil ta borti bærearmen bak. Vil tro at du må space 5-6mm. Om de det da tar borti skjermen tørr jeg ikke si, men vil tro det. Iallefall med litt senk. Blir nok tøft! Kjører med 19" per dags dato uten problemer Om det vil ta borti noe bak tviler jeg litt på, men vi får se ann. ikke mye som må spaces da evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Oppdaterer tråden med en bilde-link til dere som ikke allerede har sett den! viewtopic.php?f=6&t=151348 Jeg og "evenol" på en fotoshoot med våre coupe'er Enjoy them pics! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Blir montering av M50 innsug i morgen! Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Blir interessant å høre hva du synes om det. Jeg synes ikke det var verdt det på gata, men på bane hvor man gjerne ligger lenge på høyt turtall i 3. gir var det stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Når kommer de nye felgene på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Blir interessant å høre hva du synes om det. Jeg synes ikke det var verdt det på gata, men på bane hvor man gjerne ligger lenge på høyt turtall i 3. gir var det stor forskjell. Etter hva jeg har hørt så skal det være merkbar forskjell, så blir spennende å se ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Når kommer de nye felgene på da? Skulle få de i løpet av denne uka! Men når jeg ringte GS så var de selvfølgelig 2 UKER forsinket! Så får de ved månedsskifte.. Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Da var M50 innsuget montert! Ble litt mer knot enn forventet egentlig. Trodde det ville gå et par timer, men tok faktisk 5 timer! Det var nok litt pga mangel på verktøy o.l. Resultatet var at den ble MYE sterkere på høyt turtall, noe den ikke var med M52 innsuget. Mistet noe bånndrag, men nesten ikke merkbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 hehe det var d jeg sa;) m50 innsug er sykt!! få på 325 eksos hele veien som megså ser du mer forskjell;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Planer om ny eksos ja. Men blir nok ikke med det første pga lite penger om dagen. Prioriterer chipping foran eksos da "fekzen" her på forumet har overbevist meg, og gitt et godt tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Har kun et bilde tatt med mobilen foreløpig. Som dere ser så må coveret til fuelrailen modifiseres en del for at det skal passe over innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Hadde vært morsomt å sett dynopapirer av en 323 med og uten m50 insug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 At dekselet over dyserekke må justeres en del var nå ikke å overdrive. Hvorfor kan man ikke bare kjøpe M50 dekselet? Noen har sikkert prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå