NeonMuffler Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 takker:) idag bestod jeg fagprøven også, så da er jeg faktisk fagman
NeonMuffler Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 takker takker:) nå er jeg også endelig ferdig med den jævla hattehylla, skal aldri gjøre en til ass, skjønner at det er eget yrke å drive med detta. uansett så blei det ikke så alt for ille siden jeg ALDRI har gjort noe lignende. blir fint når den ligger i hattehylla med 2x10" 3veis og to stykk bassporter skum:
A.Holzmann Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Ser jo ganske bra ut Gratulerer med fagbrev! Fikk nettopp fagbrev selv
NeonMuffler Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 takker! gratulerer til deg også Holzmann!
Ronnyvga Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Dette såg sykt bra ut;) liker stilen;) fine bil;)
NeonMuffler Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 hattehylla er i bilen og ferdig, må bare skaffe nye skruer til bassrøra. ja veit jeg ikke har nakkestøttene enda konverterte også til monovisker gitt:)
NeonMuffler Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 takker. noen andre som har komentarer?
JonasD Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ble utrolig bra bilen din! På tide å selge og starte et nytt prosjekt?
///FredriK.S Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 OMG! Sykt fint det ble! Skal tru dette spiller bra
NeonMuffler Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 tja, må få satt sammen resten av interøret så blir den stua vekk i vinter. så til våren er det mulig det blir enda mer custom spiller helt greit det anlegget, men man har alltids hørt bedre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå