Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bra gjennomført e34. helt orginal bmw uten all dilldal fet blank blåfarve og god gjennomført med svarte detalier som list/tak/front pen bil skal gjøre akkaurat likt med min bare at min er rød metalic og da skal jeg ha dette konceptet men skal bare ha svart panser med svart front lykter og detalier fet bil. vis du kommer over no sytt understell skal du selge det gamle da?

• 2 weeks later...
Skrevet

Fin bil..

Å til dere med monoviskeren, bare forleng armen som står på motoren et par cm så er det i boks! : )

Har du ikke rettet ut viskeren forresten? Så en smule rart ut med bøyd arm?

Skrevet

med bruksbil så mener jeg at den kjøres på sommern hele tia, overalt. bare ikke på norske vintern da det er å ødelegge dritten igjen;) i motsetning til en sommerbil som blir kjørt i ny og ne og på søndager så ble min kjørt hele tia

• 4 weeks later...
Skrevet

veldig pen blå farge:D

Liker det du gjorde med hatthyllen din.

men rekner med at du måtte skjære ut hull i i selve karrosn til høytalerne eller?

å står di uten noen form får kasse disse høytalerne?

Mhv Andreas.

• 1 month later...
Skrevet

hva tror dere denne bilen kunne gått for ved salg egentlig?

veldig pen blå farge:D

Liker det du gjorde med hatthyllen din.

men rekner med at du måtte skjære ut hull i i selve karrosn til høytalerne eller?

å står di uten noen form får kasse disse høytalerne?

Mhv Andreas.

takker, hvorfor skal jeg ha kasse under? dette er ikke bassere, men vanlige 3veis. hadde kanskje hjelpet med kasse men får se hva som skjer til våren;) blir hvertfall endringer i bagasjen og kanskje motoren hvis jeg har råd.

Skrevet

Hei.

Ser du har slik m5bakplate (mellom baklysene).

Og lurer da på hvordan du fikk satt på den lille "foringen" som skal være rundt låsen til bakluka?

Prøvde å montere en slik selv, men fikk den ikke på :/

- Fredrik

Skrevet

hei, den har jeg ikke satt på enda faktisk hehe, synes bare ikke så godt på bildene. men det er ikke værre med litt kitt på baksiden så er den limt

Skrevet
hei, den har jeg ikke satt på enda faktisk hehe, synes bare ikke så godt på bildene. men det er ikke værre med litt kitt på baksiden så er den limt

Åja ;)

Ser også at det er en liten rund foring der nå også (orginalt) Må jeg fjerne denne først tro? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...