jon///M Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 @jon: veit ikke hvem i serien de er jeg, var med tårnlagre var tårnlagrene bak med også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 desverre, kun foran. men jeg bytta bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 siden dette var klaringen jeg hadde: gjorde jeg dette: nymalte speil: og siden de GS carbon emblemene ikke tåler sol og blir ødelagte bestilte jeg de for tredje gang! og nå ble de lakkert med klarlakk hmmm... hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Den turboen hadde passa bra i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 yep, hvertfall når jeg får det godkjent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 yep, hvertfall når jeg får det godkjent;) Hehe, tenker på det samme selv Snakket med Ole_M7 når jeg fikk motoren min i ste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 da er shortshift montert, det var en digg forandring:D brukte også 9timer igår på å lage en custom basskasse til e34. med bassport ut skiposehullet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 da er shortshift montert, det var en digg forandring:D brukte også 9timer igår på å lage en custom basskasse til e34. med bassport ut skiposehullet;) Hvilken vei har du basselementene i kassa? Mot eller fra kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 fra kupeen, med porten inn i bilen. er støpt ferdig og trekt kassa. får ta bilde i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 fra kupeen, med porten inn i bilen. er støpt ferdig og trekt kassa. får ta bilde i morra:) Blir morro og se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 har fått m5 understellet nå og ny look til sommern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Har lest igjennom tråden din og er imponert.. Godt stykke arbeid dette her!! Håper på og greie brøkdelen av det du har gjort på min Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Felgene der kommer nok til og kle bilen Men skal du droppe de gule lysene nå fremover eller? .. De er jo drit kule! Og M5 understellet, hvor mye må man ut med for noe sånt noe om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*525Tds* Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Utroli fin farge på bilen din NeonMuffler! Kan jeg få spørre om hvilken farge det er, å hva fargekoden er? ) Send gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 understellet kosta 7lapper, men var selgern var tulling, prøvde å lure meg, men samma det takker 525tds, fargen er noe ingen får vite gitt;) kan legge ved noen nye bilder: some pics for those who like that me at Nurburgring m5 diff some stereo, before and after:P the muffler will be tucked more inn later and some pics from a photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå