Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

var fordi det var for lav profil på dekka, var 40 og 35, istedenfor 45 og 40 som det skal være på 5serien. dekka var fine på e36:P men lurer på hva jeg skal gjøre med OZ felga, tenkte gunmetal eiker OG kant med svarte skruer eller noe+toyo r888 dekka. for nå er det bare en uke igjen før jeg parkerer den for vinteren og begynner å bygge motor og understell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!:) en av de peneste E34 jeg har sett hvertfall.. :P

Men lurte på en ting, det der Nürburgring "kartet" du har som klistermerke på bakluka di, skal det symbolisere noe? eventuelt hva da?

Broren min hadde et slikt også på sin 540 e34 å sett det på enn annen en og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) en av de peneste E34 jeg har sett hvertfall.. :P

Men lurte på en ting, det der Nürburgring "kartet" du har som klistermerke på bakluka di, skal det symbolisere noe? eventuelt hva da?

Broren min hadde et slikt også på sin 540 e34 å sett det på enn annen en og! :P

sikkert fordi han/dem har tatt seg en runde på ringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) en av de peneste E34 jeg har sett hvertfall.. :P

Men lurte på en ting, det der Nürburgring "kartet" du har som klistermerke på bakluka di, skal det symbolisere noe? eventuelt hva da?

Broren min hadde et slikt også på sin 540 e34 å sett det på enn annen en og! :P

sikkert fordi han/dem har tatt seg en runde på ringen ;)

riktig, man setter det bakpå bilen når man har kjørt der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Shit mææn! Kan ikkje fatte at æ ik har blitt obs på sklia di tiliere, Heftige detalja, Respekt! Kjøre e34 sjøl, hatt den i 5 år å klare ik kvitte mæ me dn, må være den mest potente sedan som nångang har kommet av et produksjonsband :P For vintern e dn parkert å blitt et seriøst turbo-prosjekt.. MEN, spoilern din, kanskje intressant, kordan dela e dn satt sammen av, å kor får æ handla d nødvendige..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit mææn! Kan ikkje fatte at æ ik har blitt obs på sklia di tiliere, Heftige detalja, Respekt! Kjøre e34 sjøl, hatt den i 5 år å klare ik kvitte mæ me dn, må være den mest potente sedan som nångang har kommet av et produksjonsband :P For vintern e dn parkert å blitt et seriøst turbo-prosjekt.. MEN, spoilern din, kanskje intressant, kordan dela e dn satt sammen av, å kor får æ handla d nødvendige..?

Vær så snill å skriv på bokmål. Er slitsomt å lese gjennom innlegget ditt når du skriver harstad språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kanaler bestilte du fra koed? Må bytte kanalene ved jekkfestene på min e34, men er usikker på hvilke deler fra koed som kan brukes til det.

Kan du legge ut direktelink eller lignende til kanalene du brukte? :)

Sykt fin bil du har forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spoilern er ac schnitzer+ e30 evo flapp

kjøpte aldri kanaler, lagde selv. hvis du tenker på deler av hjulbuen så er det uoriginal fra koed ja. har ingen linker desverre.

kan ellers nevnte at jeg har fått tak i ny motor til bilen, så nå kan det lades!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...