NeonMuffler Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 ser VELDIG bra ut som alltid, tror dette kommer til og bli fett når du får fyra takk, ja gleder meg til det Hva gjør du med motorstyring? er satt i MS2 nå Det ser veldig bra ut, ser du har greie på sveisinga også takker, ja blir ikke så vært til å være selvlært men nå kjenner jeg at jeg er lei sveising:P takker, det er kombinasjon av av schnitzer vinge+ e30 m3 evo flappen ang coiloversa så ligger de i pris på 8500 var det sånn at du måtte sende inn dine gamle fjærben til ombygging eller noe? (pantordning) ja måtte det, men gadd ikke ta av mine og la min stå uten noe, så kjøpte løse fjørbein har du flyttet radiatoren langt bak for å få plass til intercooleren sånn som det derre? ja radiatoren er flytta et godt stykke bakover
BmOle Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Må Virkelig si NeonMuffler at du har imponert meg med denne bilen! Synst att du har hatt en ganske Clean stili Look på hele bilen, Og fargen er til og forelske seg i! Mye bra arbeid her, Klenodium av en E34! Om ikke du har noe imot det, Havner noen bilder av bilen din i E34 mappa mi! All creeds til deg! Rått motoroppsett, Kommer til og gå fæælt! Hvor tar du bremsene ifra får å få den godkjent? Hvor kjøpte du bakvinga med den justerbare Flappen? likte den godt, Og hvordan festet du den? Kost meg mye i bare og lese her! Stå på! 2 tommler Opp!Mye bra inspirasjon og finne her, gir meg virkelig arbeidslyst til og gjøre noe lignende med mine E34!
NeonMuffler Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 takker så mye gøy å høre! alt av bremser er M5 vingen er ac schnitzer, og flappen er fra e30 m3 dtm serien
BmOle Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 vurdere den spoileren, Var frekk! Takker for svar, Følger spent med videre:)
NeonMuffler Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 hehe:) er ikke lenge igjen nå til oppstart, har montert endel og ordna ting
joachim sørlie Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Ja, blir ikke mye liv til e34'n når du bare skal surre oppi hakadalen.. hvordan går det egentlig?
NeonMuffler Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 hehe, skal oppi der igjen til helga mest sannsynlig nei her går det dårlig, får ikke start, har holdt på i mange uker med feilsøking og drit, og alle sier forskjellig hele tia, så har gitt litt opp ass...
joachim sørlie Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hehe, var jeg som var hos Joacim, bor rett ved der jeg og Men dritt med at den ikke starter da, vært hos et tuningfirma og søkt om råd? Sikker du har kobla sprutet riktig?
NeonMuffler Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Hehe, var jeg som var hos Joacim, bor rett ved der jeg og Men dritt med at den ikke starter da, vært hos et tuningfirma og søkt om råd? Sikker du har kobla sprutet riktig? hehe skjønte det:) og snakkes nok til helga sprutet er plug and play egentlig, så får ikke kobla det så veldig feil. men har noen nye teorioer jeg må få testa ut før jeg dytter bilen utafor et stup
joachim sørlie Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Dytt den heller opp på hengern som jeg kan komme med da så tar jeg den heller.. Neida.. Kjører ms2 du da eller? men er ikkenoe feil i mappet?
henfjel Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 er litt usikker på om jeg har vært her inne og kommentert før, men uansett: Fy F*** for en grom bil! blir utrolig bra! Forventer en video når du til slutt får start på beistet! kjedelig å ikke få starta, men du får det nok til så har jeg et lite spørsmål. HVOR har du gjort av batteriet? er vel egentlig ganske åpenbart, men man vet jo aldri. under baksetet? i så fall, var det mye jobb å flytte det? mye ledninger som må legges om? skal muligens ha ny motor i min, så må flytte det for å få plass.
NeonMuffler Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 er litt usikker på om jeg har vært her inne og kommentert før, men uansett: Fy F*** for en grom bil! blir utrolig bra! Forventer en video når du til slutt får start på beistet! kjedelig å ikke få starta, men du får det nok til så har jeg et lite spørsmål. HVOR har du gjort av batteriet? er vel egentlig ganske åpenbart, men man vet jo aldri. under baksetet? i så fall, var det mye jobb å flytte det? mye ledninger som må legges om? skal muligens ha ny motor i min, så må flytte det for å få plass. takk takk:) alltids morro å høre ja batteriet er flytta til original plassering under baksetet:) du må trekke + kabelen fra motorrommet, men var ikke store jobben egentlig. løfte på teppe, og skru av noen deksler for å gjemme det
NeonMuffler Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Dytt den heller opp på hengern som jeg kan komme med da så tar jeg den heller.. Neida.. Kjører ms2 du da eller? men er ikkenoe feil i mappet? er kdfi ms2 "pnp" vel ja. har ikke sett noe mer på det på noen uker nå, er så sykt lei! hadde lett betalt en for å læse han i garasjen til den starter
henfjel Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 ok, så var ikke værre altså. da blir det nok flytting av batteriet!
Jørgen-A Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Grom bil dette.=) Men nok en gang må jeg si att jeg ikke fårstår at folk kjøper det ms sprutet. Nesten alle som monterer det får jo trøbbel. billig i inkjøp men hva gjør det når det ikke funker?Og har tilgode og høre en motor som går fint med ms når den først fyrer og. l Håper du finner ut av det. lykke til.=) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå