ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei! Ska si det går fremover Lakker du tett farge? Regner med at når du legger så mye arbeid i der at du ikke har mange lakk blandinger hvis du bruker effektlakk. da man kan se nyanser... mellom deler.. Gleder meg i fortsettelsen Mvh -GV-
NeonMuffler Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 er ikke tett farge nei. og får å unngå fargeforskjell så ble det bestilt opp farge så det ble blandet kun en gang
ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Har kikket litt på bildene og spesiellt bilen. Skulle jeg tippet ville jeg tippet tett farge men med tvil. Som du vet så kan bilder av lakk være søppel i fohold til å se lakken live på bilen Mvh -GV-
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Det der blir en utrolig pen e34.få lagt ut noen bilder når den er ferdig montert da hvilken farge var det du brukte?
ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Vil tippe den går i kategorien "egenkomponert cocktail" he-he. men morro å høre.. Mvh -GV-
NeonMuffler Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 takker, ja dem må sees i virkeligheten. jeg skulle faktisk blande egen farge, men siden dette er bruksbilen fant jeg heller en farge ikke mange har eller veit om, så slipper jeg også å styre så fælt hvis jeg må repare og lakke litt seinere
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 blir engelsk.. todays update: bad pic quality as usual: painted: bumpers on
///FredriK.S Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Så fin bilen din har blitt! Litt større enderør så er alt perfekt i mine øyne.
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 yep, skal ha det, men det er sinnsykte priser på det
ComfySport Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 jaaaaaaaaaaaaaa dette ser ut til å bli en innertier knallbra! Mvh -GV-
thagen2 Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 dette blir en stykk strøken bruksbil utrolig pen farge du har valgt. gleder meg til å se bilder av bilen ferdig montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå