NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 blir vel ikke før på vårparten, er litt feil føre nå
Michaelw Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 blir vel ikke før på vårparten, er litt feil føre nå Sant, trenger blårøyken også
krizz95 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 blir bra dette ja! noen som har link til filmen? blir jo nysjerrig! har 2 deksel til frontfangeren om du er interessert
ZhilleN Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Får man kjøpt den vingen løst? Kledde bilen bra den flapen der
HypeTraxX Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Jeg prøvde og finne en slik vinge i replika, men jeg klarte ikke og finne noen. Jeg var bare heldig som kom over en brukt orginal en! Fæle priser
joachim sørlie Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 han har lagd den selv mener jeg og si
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 hehe, har ikke lagd selve flappen gitt, bare festene i vingen, siden den vingen ike har noen flapp originalt kjøpte min på en tysk nettside, men jeg kjøpte den siste de hadde faktisk og ja, den koster ang den filmen så vet jeg ikke hvordan jeg skal få den opp fra facebook? den er ikke så spennende enda men
June Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Hvor mye har du lagt ut for en sånn forandring om eg tørr å spørre? elsket bilen! Kjempe fin forandring!! Så gi beskjed viss den skal selges!!
NeonMuffler Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 har ingen total oversikt på budsjett, men det har kosta nok bare å gi bud hvis du vil kjøpe, alt er tilsalgs til rette prisen;)
NeonMuffler Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 har bytta noen trykkslanger, og de fra tomgangsregulatoren+ nyt toppdeksel med An12 ånding:) bilen starta hvertfall på første turn, ikke dårlig etter å ha stått i noen uker nå skulle ha fiksa eksosen, clutchen og oljeskift nå, men har blitt sengeliggende, så det er frustrerende å ikke kunne skru!
joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Håhå, nå kan jeg komme på besøk igjen nå som den ikke er støva ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå