Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Hello, kult og se noen som virkelig har inspirasjon når det gjelder E-34, jeg ble veldig nyskjerrig på hva dette var i går kveld når du gled forbi oss i ski. Så utrolig kult og få mulighet til og kikke på den, dette skal jeg følge med videre på, også skal jeg se om jeg får noe snurr på min 5`er etterhvert også. Flott Bil du har ;)

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello, kult og se noen som virkelig har inspirasjon når det gjelder E-34, jeg ble veldig nyskjerrig på hva dette var i går kveld når du gled forbi oss i ski. Så utrolig kult og få mulighet til og kikke på den, dette skal jeg følge med videre på, også skal jeg se om jeg får noe snurr på min 5`er etterhvert også. Flott Bil du har ;)

Magnus

ja det var hyggelig med litt likesinnende folke prat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder fra dagens lille økt, også orker jeg ikke oversette til nork, så dere for bare orke engelsk..:)

anyways, i fonnaly cleaned the inside of the car :) and i finnaly got the damn trim and stuff, BUT offcourse im missing some clips so i cant put them on the fenders, only on the doors. but hey, its a start!

fiks005Medium.jpg

fiks001Medium.jpg

listMedium.jpg

i also got the rear centre console with the holder for electric rollo, so mine doesnt fall down under the console :)

fiks007Medium.jpg

before:

fiks009Medium.jpg

after:

fiks006Medium.jpg

AND i got a new gear knob with lights(original red bmw lighning), its made in aluminium and real leather, and fits good in the hand.

and not to mention i have cut and re-welded my wipers, so now i can use new style wipers with just the rubber and not the steel frame:) and they are painted in black with some sparkles;)

fiks003Medium.jpg

fiks002Medium.jpg

new cd player:

fiks004Medium.jpg

and pics of my car in the BMW Car Club Norway:

fiks008Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå begynner jeg å bli heftig lei e34 ass...

idag stoppa dritten MIDT i ski sentrum, aner ikke hvorfor, har bensin, olje knist etc, men virker som bensinpumpa eller noe har kvelda. den drar hvertfall ikke bensin frem til motoren, kan godt være en sikring eller relee for alt jeg veit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg denna på statoil i Ski förut. Ströken :P Låter som bensinpumpa dessverre. Haft samma problem själv....

nei nå begynner jeg å bli heftig lei e34 ass...

idag stoppa dritten MIDT i ski sentrum, aner ikke hvorfor, har bensin, olje knist etc, men virker som bensinpumpa eller noe har kvelda. den drar hvertfall ikke bensin frem til motoren, kan godt være en sikring eller relee for alt jeg veit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...