Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med fjærbeinsstag? Kjenner du noe forskjell? Lurer på å investere i ett :) Er det noe stor forskjell på de til 600kr og de til 1800kr?

Skrevet

om jeg ikke tar helt feil så er det tårnavstivere du snakker om?

du merker godt forskjell med og uten.

angående prisforskjeller så er det oftest slik at du får det du betaler for

Skrevet

Tror ikke du merker så mye jeg. Men kommer jo veldig an på bilen. En ny BMW vil du merke nada, men kan sikkert merke noe på en sliten E30 som ikke er så stiv i karrosseriet lengre.

Skrevet
Hei!

Noen som har erfaring med fjærbeinsstag? Kjenner du noe forskjell? Lurer på å investere i ett :) Er det noe stor forskjell på de til 600kr og de til 1800kr?

Bare ikke kjøp sånne Ebay jalla greier, Klausen Tuning har solgt noen sånne og det var visst en her inne så var skikkelig misfornøyd, koster vel ca 10 dollar på Ebay tror jeg

Skrevet

Noen er for show, andre for go... Det du må tenke på er at den skal stive opp bilen i svinger. Det kan bli overført mye kraft på dette staget som da bør tåle en del. Det skal ikke flekse, bevege på seg eller knekke.

Om det utgjør en forskjell på din bil (...) kommer også an på hvor mye du senser fra bilen selv. Jeg tror du kan merke forskjell/forbedring, men jeg har ikke prøvd samme bil med og uten tårnstag selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...