Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang alkoholen og ikke motoreffekt som tok liv. Kanskje forandre fokus snart. Føler med alle pårørende og måtte den skyldige få en straff som står i stil til det han har gjort

Skrevet
Nok en gang alkoholen og ikke motoreffekt som tok liv. Kanskje forandre fokus snart. Føler med alle pårørende og måtte den skyldige få en straff som står i stil til det han har gjort

Alkohol tar ikke liv, folk gjør det, men på den annen side så er jo alkohol gift så du har jo litt rett.

Uansett tragisk.

Skrevet

Snodig topic..

Jeg er avholds og dermed så fantastisk heldig at jeg kan kjøre bil heeele påska.

Fatter ikke hvorfor samtlige høytider må ødelegges med altfor store doser alkohol..

Trist.

Skrevet

Dette er kjempetragisk. Det er akkurat som endel blir "udødlige" med litt alkohol innabords.

Korrigerer trådstarter litt, er bare sjåføren som omkom, veninna ligger meget hardt skadd og sitausjonen er ustabil, krysser fingrer og tær or at hun klarer seg.

Skrevet

skjønner ikke at folk kan ha så lite mellom øya at de kjører med promille.. Det er utrolig trist.. Tenk på alle de pårørende rundt dette. Dette er tragisk. At folk skal miste liv fordi andre er så tette at de fyllekjører.

+1 Håper han får et jævlig liv videre.

Skrevet

Det er alltid trist å lese om slike ting. Spesielt når de det rammer er såpass unge. Likevel så synes jeg ikke vi skal "dømme" personen før det er bekreftet at ham faktisk kjørte i påvirket tilstand; Politiet har mistenkt folk for promillikjøring før, uten at det har vært riktig av den grunn.

Forbanna greier at folk skal gi så faen i andre!!

Måtte han få ett jævlig liv videre.

Det kan virke som om du møter deg selv i døren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...