SigurdE36 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 hyggelig at dere liker utsende på bilen. Slitte dekk, så ikke så farlig med de uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Nå når jeg vinterlagrer e30'en min så lar jeg den stå på bakken med noen stygge felger som jeg ikke er redd for ''eggeform'' på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor mye måtte du ut med for løftebukken igjen Sigurd? Og hvor kjøpte du den? Tenker å ha sånn i garasjen hjemme muligens. Var ganske fin den du hadde handlet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hold den på hjula og start den av og til så går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Takk for mye gode anbefalinger. Ga ca 18 løk for den Christian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Nå venter jeg spent på om det blir Alpina B10 4,0 e34! Alpina ble det gitt:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Nå venter jeg spent på om det blir Alpina B10 4,0 e34! Alpina ble det gitt:-P Ja og ble 4,6 i stede for 4,0 ...Planer for e36 nå Sigurd? Blir vel ikke brukt like mye den nå, blir en barnfind om mange år den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Kan gjerne kjøpe denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Skjer med denne for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Har fortsatt denne. Selv om den ikke har hatt skilter i år, så er det ingen feil på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Er vel mye 3,2l der ute som lengter etter ett stk strøkent karosseri:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Den E36'n din er nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Er vel mye 3,2l der ute som lengter etter ett stk strøkent karosseri:-) Blir vel heller en m52b28 en dag tror jeg Den E36'n din er nydelig!! Takk takk. Er egentlig meget fornøyd selv, eneste jeg lurer på er å montere vanlige speilene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 2,8l er jo helt klart ikke feil nei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Bilen lever fortsatt. Tokk ut prøveskilter i dag for å vekke den til live. Må si det er en veldig morsom bil å kjøre selv med "liten" motor. Fikk tatt noen bilder sammen med Thomas-320. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå