spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Veldig pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil Det eneste den mangler er mtech bakfanger, og som tidligere nevnt m3 speil Den Rieger innsatsen ser ikke like pen ut som mtech fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 skulle gjerne hattm-tech bakfanger og ja, men er litt usikker på m3 speil faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 speilene er jo det denne bilen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Noen nye bilder, med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Pene bilder Men her mangler det en ting, og det er senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Kjempe fin bil. Mangler litt senk, men ellers flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hjalp utrolig mye detta. Nå må du bare få senka den litt (eller mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 hvor mye senk synes dere jeg skal ha a? bilen brukes daglig så må kunne kjøres med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 40/30 er fin senk Veldig pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Nydelig farge! Hadde samme på gamlebilen min og den er lekker i kveldsola på sommert EDIT : er dette en location mange tar bilde av bilene sine? Synst jeg har sett den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Nydelig farge! Hadde samme på gamlebilen min og den er lekker i kveldsola på sommert EDIT : er dette en location mange tar bilde av bilene sine? Synst jeg har sett den før digger fargen sjæl. tror det er en del folk som har tatt bilder der, er i enebakk. men alltid kult å ta bilder av biler på pukkverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 40/30 er fin senk Veldig pen bil forresten! nei off! for mye bak! 40-15 hadde vært fint... bilen BLIR sittende på RÆVA, med for mye senk bak kontra foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 40/30 er fin senk Veldig pen bil forresten! nei off! for mye bak! 40-15 hadde vært fint... bilen BLIR sittende på RÆVA, med for mye senk bak kontra foran... 40/15 er grei senk syns eg, har det på min bil, da beholder du framkomliheten samnt du får ein fin senk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 60/40 er fin senk! KJøp justerbart senkesett, det er genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå