ZhilleN Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Stemmer for fizn sitt forslag, så ikke alt blir gult, kan bli for mye av det gode også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 ja, men da må han ha nye lykter det er det jeg mener... han har vel noe kopi av noe greier, så han har ikke glass inforbi hovedglasset da kan han ikke ha gult kun innerst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 knallharry med gule og hvite lykter! alt gult, eller ingenting sier nå jeg... man har ikke blå sko, til sort dress +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Takker for innspill. Tror nok at jeg skal ta av folien på tåkelyktene, er litt harry . Stemmer at jeg har de kopilyktene med angeleyes fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 orginal lykter er finere har forresten et sett med "orginale" lykter for salg nye i eske, produsert av depo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 når lagde depo ORGINALE lykter til BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 når lagde depo ORGINALE lykter til BMW? når man kaller det replica av orginal lykter er det ingen som skjønner hva det er og dem lager forsåvidt både "orginale" lykter og angel eyes lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 jeg skjønner det veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 er det linselykter eller vanlige? mye tenkte du deg for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Var oppe hos SS Performance og snakka med Tarjei i dag. Kanskje det blir litt morsomere bil til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ombygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Si ifra om du trenger deler da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Ombygg? Vis jeg setter den igjen der i 2-3 uker i vinter, vil det nok sitte en 3.2l i bilen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Si ifra om du trenger deler da=) Skal det, har du noe særlig med e36 deler igjen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Ombygg? Vis jeg setter den igjen der i 2-3 uker i vinter, vil det nok sitte en 3.2l i bilen ja. RÅTT!! Hvor mye skal de ha for noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå