Jokkke Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Gikk jo unna skifte foran da begge var vel skifta på litt over timen synd jeg ikke fikk vært med på prøveturen satser på at det lar seg ordne i senere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Var egentlig ikke keen på coilovers, så da fant jeg dette som et godt alternativ. Med lekk i begge framdemperne fant jeg ut at det var på tide å bytte hehe. var jo litt fresht å se på da ! der du kom hoppende på slutten kunne minne om denna : nå var jeg slem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Haha. Føltes hvertfall slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Ny lykter på plass. Monterte originallykter med gul film på innerste reflektor som jeg kjøpte av carlhaakon her på forumet, også fikk jeg tak i noen oransje blinklys på finn.no. Hva synes folket? jeg er litt usikker på den gule folien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Med hvite blinkers og gule tåkelys ser det bra ut. Men visst ikke, riv vekk det gule du har i lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Synes det ble litt kræsk ja, samme som med civicen min, gule tåkelys og oransje blinklys men ganske pen høyde du har egentlig, sånn ganske org liksom! hva slags senk er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Tror nok jeg tar av folien ja Er bilstein b8 dempere med eibach 35/30 fjærer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 men ellers er du klar for treff til helgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Seff, dra ned sammen eller? Christian kommer med alpinaen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Alpina blir sweet er med på å kjøre sammen jeg! møtes på ryen rundt 11 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Funker sikkert bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Bytte reflektorer? Jeg har org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Er bare folie, river det fort av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Ble kult med andre lykter og blinkers, men det gule ble litt mye. Blir bra i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå