normzzz Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Har mildt sagt dårlig tid. 8 dager til russetiden og bussen er enda ikke eu-godkjent grunnet tullinger som styrer bussen. Regner ikke med at vi har tid til å få den godkjent et vanlig sted, for det er sikkert et par feil som vi da ikke har tid til å rette opp og deretter etter-sjekke. Noen som vet om noen "snille" buss godkjennere? Disse tullingene som styrer bussen har også snakka om at hvis den ikke blir godkjent så tar vi noen skilter og bare kjører. Er totalt imot dette og max frustrert. Hva vil evnt konsekvenser av dette bli hvis vi blir stoppet og politiet finner ut av det? Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Regner ikke med at vi har tid til å få den godkjent et vanlig sted, for det er sikkert et par feil som vi da ikke har tid til å rette opp og deretter etter-sjekke.Takk for hjelp Rekker mye på 8 dager. hva mistenker du er galt da siden du tror det krever så mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Mistenker ingenting. Såvidt jeg vet er det allerede reparert div, og den skal være i grei tilstand tror jeg, men det kan jo alltids dukke opp noe en vrang kontrollør ikke vil la gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Mistenker ingenting. Såvidt jeg vet er det allerede reparert div, og den skal være i grei tilstand tror jeg, men det kan jo alltids dukke opp noe en vrang kontrollør ikke vil la gå.. Er bare å prøve da, blir det ikke godkjent så blir det ikke godkjent. Da har dere ihvertfall 7-8 dager på å fikse feilen(e) på... om dere ikke prøver så blir den ihvertfall ikke godkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ville nok tatt EU ja, blir dere tatt med falske skilt så er det det samme som dokumentforfalsking og det er strengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Du kan vel plusse på 7 dager til før russetiden begynner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Første tryvann treff er 24 april det.. Og bussen må jo åpenbart da være klar den 23 april. Og fra og med om ett kvarter er det 8 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg hadde begynnt og bli litt stressa da ja, Få rævva i gir og kom dere til eu kontroll, dere er mange på bussen, litt penger på hver så får dere enten fikset det selv, eller så får dere jo få noen til og fikse det for dere. kan liksom ikke gi opp nå.. eh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Med 40 tusen kroner inn i bussen hver(hver eneste kroner hardt opparbeidet) så er det relativt uaktuellt å stoppe nå ja. Vi satser jo på å vinne div kåringer, men det er altså sånn at ingen skjønner alvoret og hvor viktig dette er, selvom det er varslet i lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Den andre løsningen deres med å kjøre uten godkjent eu.. tror dere buss sjåføreren deres heeelt frivillig vil gå med på det?.. haha. dummeste jeg har hørt i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 nettopp. Ikke alle som er like oppegående. Får satse på at det løser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Den andre løsningen deres med å kjøre uten godkjent eu.. tror dere buss sjåføreren deres heeelt frivillig vil gå med på det?.. haha. dummeste jeg har hørt i hele dag. Spesielt med tanke på hvor hyppig det er kontroller av russebiler og - busser. Du gjørt lurt i å ikke ville kjøre med falske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Med 40 tusen kroner inn i bussen hver(hver eneste kroner hardt opparbeidet) så er det relativt uaktuellt å stoppe nå ja. Vi satser jo på å vinne div kåringer, men det er altså sånn at ingen skjønner alvoret og hvor viktig dette er, selvom det er varslet i lang tid haha, Drit i kåringer. det er fi##e dere skal ha.. Tryvann og kongeparken ifjor var helt sinnsyyykt, og jeg hadde ikke buss engang, Hadde en deiliig vw transporter! Ser ikke helt poenget med å "vinne" kåringer. alltid noen i bærum som slår dere uansett.. det verste var og se alle folka som stod vedsiden av bussene sine uten at noen var i ringen dems, og vet at de har brukt sinnsykt mye penger, Enten vinner dere eller så taper dere. går ikke ann og være midt i mellom i det greiene der. og skal du vinne må dere ut med sinnsykt mye peng. sats heller på å få bussen eu ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg vet ihvertfall at i fjor så hadde de en egen ordning for russebiler som skulle gjøre det enklere å få bilene på veien i russetiden, tror det står noe om det på www.vegvesen.no . Dere får ta en telefon til biltilsynet og høre hva de har å si om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Vel. Jeg kan si det slik: Å bli med på denne bussen er det dummeste jeg har gjort økonomisk so far i livet mitt. Mange gode venner der, men jeg er 100% enig med deg, kan ha det like fett uten. På treffene er man overalt uansett så der spiller det ingen rolle, og ja, kort å gå, mye fi##e å få. Men det har seg slik at vi allerede er innne med 40 tusen kroner pr pers(ja, jeg synes det er sinnsykt selv). FOr å ta den positive siden så blir bussen helt vanvittig, og vi har ringplass i både stavanger, tryvann og lillehammer. Det blir garantert grisefett, men vi er som sagt helt avhengig av godkjennelsen. Når det gjelder bærumsgutta, så var årets buss i for-i-fjor fra min skole(oppegård vgs.) wich me luck:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå